۰
وزیر ارتباطات:

سازمان فناوری اطلاعات رگولاتوری حوزه IT را به عهده می‌گیرد

تنها راه از بین‌ بردن بستر فساد استفاده از فناوری اطلاعات است لذت استفاده از فناوری را به مردم بچشانیم
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳
سازمان فناوری اطلاعات رگولاتوری حوزه IT را به عهده می‌گیرد
سازمان فناوری اطلاعات رگولاتوری حوزه IT را به عهده می‌گیرد

آی‌تی‌من- عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و معارفه رئیس این سازمان با اشاره به ماموریت‌های اصلی وزارت ارتباطات، گفت: انتظارات ما در حوزه فناوری اطلاعات در سازمان فناوری اطلاعات محقق می‌شود و این سازمان وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که طعم شیرین فناوری به مردم چشانده شود، افزود: در چند سال گذشته کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات به خوبی توانسته‌اند این کار را انجام دهند و مردم نیز تا حدی لذت فناوری را چشیده‌اند.

زارع‌پور با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر در بخش دولتی هم کارهای بسیاری شده است، تصریح کرد: البته تحقق همه آنچه مربوط به حوزه فناوری و دولت الکترونیکی است بر عهده وزارت ارتباطات نیست و نیاز به همراهی همه دستگاه‌ها و عزم ملی دارد تا مردم بتوانند خدمات دولتی را به صورت الکترونیکی و هوشمند دریافت کنند.

وی برون‌رفت از مشکلات اداری را استفاده از فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: راهی غیر از این برای شفافیت و از بین بردن فساد در کشور وجود ندارد و سازمان فناوری اطلاعات به همراه شورای اجرایی فناوری اطلاعات وظیفه پیگیری و انجام این مهم را به عهده دارند. وزیر ارتباطات خطاب به معاونان و روسای سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات تاکید کرد: ما در جایی قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم با توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات زندگی را برای مردم لذت‌بخش کنیم و باید تمام تلاشمان را برای این منظور انجام دهیم.

وی ادامه داد: حمایت و خدمات سازمان فناوری اطلاعات به کسب و کارهای بخش خصوصی باید بر مبنای نقشه راه مشخص و با هدف ارائه خدمات هوشمند به مردم باشد. زارع‌پور تاکید کرد: باید با بخش خصوصی واقعی کار را پیش ببریم به نحوی که خدمات ارائه شده اقتصادی باشد و ماندگار و مستمر بماند. وی یکی دیگر از ماموریت‌های سازمان فناوری اطلاعات در دوره جدید را رگولاتوری فناوری اطلاعات عنوان کرد به نحوی که وظایف تمام بخش‌ها به صورت شفاف مشخص شود.
 
مرجع : روابط عمومی وزارت ارتباطات
کد مطلب : ۲۷۷۴۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين