۰

راه‌اندازی نسخه وب کیدزی‌بازی ویژه کاربران iOS

تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹
راه‌اندازی نسخه وب کیدزی‌بازی ویژه کاربران iOS
راه‌اندازی نسخه وب کیدزی‌بازی ویژه کاربران iOS
 
آی‌تی‌من- نسخه وب کیدزی‌بازی خیلی زودتر از نسخه برنامک iOS راه‌اندازی شد تا صاحبان محصولات خانواده آیفون و آیپد بتوانند به این پلتفرم از «شهر امن و هوشمند کیدزی» دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر، بچه‌ها با هر سیستم عاملی می‌توانند از کیدزی‌بازی استفاده کنند و از مزایای همه بازی‌ها و توانایی‌های این برنامک بهره ببرند. در واقع کاربران iOS باید از طریق مرورگر وارد آدرس web.kidzybazy.com بشوند.

نکته مهم این است که نسخه وب کیدزی‌بازی با نسخه برنامک اندروید کاملاً یکسان است و هیچ تفاوتی ندارد. به این ترتیب که تمام امکانات و بازی‌ها کاملاً در دسترس است و به‌روزرسانی‌های برنامک روی نسخه وب نیز در گذر زمان اعمال می‌شود.

گفتنی است این برنامک شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودکان و نوجوانان است و داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده تا آنها بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

تمامی محتوای به‌کاررفته در این محصول، اعم از محتوای بازی‌ها، لحن متون توضیحی، طراحی و ساختار گرافیکی محصول، و مواردی از این دست، برای ارتباط مؤثر با کودک،‌ تحت نظارت و تأیید مستقیم گروه روان‌شناسی قرار گرفته است. 

ضمن اینکه بیش از ۱۰۰ بازی در کیدزی‌بازی به صورت رایگان منتشر و در اختیار کودکان قرار گرفته است و به مرور بازی‌های بیشتری بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، برنامک مورد بحث به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پروفایل شخصی خود را تعریف کنند و در اتاق گفت‌وگو، در کنار دیگر کاربران (گروه همسالان) به صورت برخط،‌ با یکدیگر صحبت کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامک کیدزی‌بازی را از طریق کافه‌بازار و یا وب‌سایت kidzy.land بارگذاری و نصب کنند.
 

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۵۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما