۰
هویت بصری تازه برنامک بازی و سرگرمی پاد

«کیدزی‌بازی» از این پس با نام «هم‌بازی» شناخته می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
«کیدزی‌بازی» از این پس با نام «هم‌بازی» شناخته می‌شود
«کیدزی‌بازی» از این پس با نام «هم‌بازی» شناخته می‌شود
 
آی‌تی‌من- برنامک «کیدزی‌بازی» به‌عنوان محصولی از شهر امن و هوشمند کودک کیدزی در اکوسیستم پاد از این هفته تغییر چهره می‌دهد و با هویت بصری و برندی تازه به نام «هم‌بازی» شناخته می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، هم‌بازی در راستای زیباسازی بیشتر ظاهر نرم‌افزار و بهینه‌سازی رابط کاربری برای دسترسی بهتر بچه‌ها طراحی شده است و به‌طور کلی عملکردی بهتر در مقایسه با کیدزی‌بازی دارد.

به‌عبارت دیگر، هم‌بازی پوسته جدیدی از برنامک مخصوص کودکان کیدزی است که بخش‌های تازه‌ای نیز به همراه دارد. از جمله قسمت‌های «بازی هفته» و «بازی پرطرفدار» که از این پس با ظاهر جذابی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیگر بخش‌ها و امکانات این برنامک مانند صفحه بازی‌ها و اتاق‌های گفت‌وگو بدون تغییر و همچون گذشته به کار خود ادامه می‌دهند؛ اگرچه تصاویر و ظاهر آنها زیباتر از پیش شده است، به‌طوری که کودکان می‌توانند با وضوح بالاتری محتوای بازی‌های مورد نظرشان را تماشا کنند و بهتر تصمیم بگیرند.

کاربران فعلی کیدزی‌بازی می‌توانند با مراجعه به سایت کیدزی یا پلتفرم کافه‌بازار، برنامک خود را به‌روزرسانی و نسخه جدید را با نام هم‌بازی دریافت کنند.

گفتنی است این برنامک شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودکان و نوجوانان است و داستان و توضیح هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده است تا آنها به‌راحتی از آن استفاده کنند.

تمامی محتوای به‌کاررفته در این محصول، اعم از محتوای بازی‌ها، لحن متون توضیحی، طراحی و ساختار گرافیکی محصول، و مواردی از این دست، برای ارتباط مؤثر با کودک،‌ تحت نظارت و تأیید مستقیم گروه روان‌شناسی قرار گرفته است. 

بیش از ۱۰۰ بازی در هم‌بازی به‌صورت رایگان منتشر شده و در اختیار کودکان قرار گرفته است و به مرور بازی‌های بیشتری نیز بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.
علاوه بر این، برنامک هم‌بازی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پروفایل شخصی خود را بسازند، در اتاق گفت‌وگو در کنار دیگر کاربران (گروه همسالان) و با آنها به‌صورت برخط صحبت کنند، و از بازی لذت بیشتری ببرند. 
 

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۶۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما