۰
شهر هوشمند کیدزی، حامی لیگ فوتبال نوجوانان

کیدزی اسپانسر باشگاه صالحین شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶
کیدزی اسپانسر باشگاه صالحین شد
کیدزی اسپانسر باشگاه صالحین شد

آی‌تی‌من- تیم صالحین در این دور از لیگ فوتبال استان تهران با پیراهنی با لوگوی حساب دیجیتال کودک و نوجوان که یکی از محصولات شهر هوشمند کیدزی است به میدان خواهد رفت.

شهر هوشمند کیدزی یک پلتفرم اختصاصی برای کودکان است که حساب دیجیتال یکی از مهم‌ترین محصولات آن در زمینه بانکداری نوین کودک و نوجوان محسوب می‌شود. این حساب دیجیتال امکانات متنوع و گسترده‌ای به کودکان و خانواده آنها ارائه می‌کند.

تیم صالحین نیز یکی از تیم‌های پرافتخار حاضر در لیگ فوتبال استان تهران است که در دور گذشته بدون باخت و مساوی رکورد بی‌نظیری را ثبت کرده و قهرمان مسابقات شد.
«لیگ فوتبال استان تهران» یکی از قدیمی‌ترین لیگ‌های فوتبال کشور است که  از سال ۱۳۰۲ تاکنون برقرار بوده و در دوره‌های مختلف برگزار شده است. این لیگ در واقع سکویی برای ورود به دنیای حرفه‌ای فوتبال بوده و  قهرمان آن به دسته سوم لیگ برتر کشور راه می‌یابد.
به همین جهت لیگ فوتبال استان تهران که در گذشته به «لیگ جام باشگاه‌های تهران» نیز معروف بوده یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور محسوب می‌شود.

اکثر شرکت‌کننده‌های این لیگ استعدادهای جوان فوتبال هستند و در صورت موفقیت، آینده درخشانی در فوتبال خواهند داشت. ورزش و به‌خصوص فوتبال همیشه مسیری امن برای کودکان و نوجوانان بوده است که آن‌ها را از آسیب‌های مختلف دور می‌کند.

علاوه بر این حمایت از کودکان و نوجوانانی که در عرصه ورزش مشغول به تلاش هستند می‌تواند باعث ایجاد انگیزه‌ای قوی شده و آن‌ها را به ادامه این مسیر سبز و پویا تشویق کند.

شهر هوشمند کیدزی نیز به همین منظور و با هدف حمایت از استعدادهای فوتبال کودکان و نوجوانان اسپانسر تیم صالحین در این دور از رقابت‌ها شده است.

کیدزی به عنوان عضوی از سرزمین هوشمند پاد، سه محصول «همبازی»، «ویدزی» و «پرنده» را تاکنون راهی بازار کرده که به ترتیب محوریت‌های بازی ویدیویی، انیمیشن کودکان و داستان‌های کودکان، را هدف قرار داده و در زمینه بهبود تجربه‌ی امن دیجیتالی کودکان تلاش می‌کند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

 
مرجع : دفتر ارتباطات یکپارچه پاد
کد مطلب : ۲۷۹۴۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين