۰

ال‌جی با Wiko صلح کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
ال‌جی با Wiko صلح کرد
ال‌جی با Wiko صلح کرد

آی‌تی‌من- این توافق یک پیروزی برای ال‌جی محسوب می‌شود؛ چون این شرکت  در سال 2018 سه شکایت جداگانه علیه Wiko به دلیل نقض LTE SEP های خود به دادگاه ارایه کرده بود. وضعیت تمامی پرونده‌ها هم در سال‌های بعد به نفع ال‌جی پیش رفتند. 

ازجمله می‌توان به دو درخواست تجدیدنظر بعدی که توسط Wiko ثبت شد اشاره کرد که هر دو به نفع ال‌جی تمام شد. این دو شرکت قرار بود در ماه جاری مجددا در دادگاه با یکدیگر روبه‌رو شوند چون ال‌جی به دنبال ممنوع شدن فروش محصولات Wiko در آلمان بود؛ اما سه روز قبل از شروع دادگاه جدید آن‌ها باهم به توافق رسیدند.

ال‌جی حفاظت از مالکیت معنوی پتنت‌های خود را به‌عنوان اصل کلیدی استراتژی‌های تجاری خود در حوزه موبایل در نظر گرفته است. به‌عنوان بخشی از این استراتژی گسترده، ال‌جی در سال 2019 نیز علیه TCL به دلیل نقض مالکیت معنوی اقدامات قانونی انجام داد. دادگاه در اوایل سال جاری به نفع ال‌جی رای داد و در آلمان فروش محصولات TCL مبتنی بر فناوری‌های ال‌جی را نه‌تنها ممنوع کرد بلکه دستور فراخوان و نابودی دستگاه‌های TCL که قبلاً فروخته‌شده بودند را نیز صادر کرد.

چو هووی جائه، معاون رئیس و سرپرست مرکز مالکیت معنوی ال‌جی، در این رابطه گفت: «توافق ما با Tinno Mobile یک نتیجه مثبت برای همه طرف‌های درگیر است و درنهایت منجر به تجربه کاربری بهتر برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان خواهد شد.» او همچنین افزود: «حفاظت از مالکیت معنوی ما برای بسیاری از کارمندان ال‌جی مهم است زیرا ساعت‌های بی‌شمار و تلاش‌های قابل‌توجهی را در راستای توسعه فناوری‌ برای بهبود زندگی مشتری‌هایمان صرف کرده‌اند. در این راستا نیز ال‌جی متعهد به صدور مجوز برای پتنت‌های ضروری استاندارد خود با شرایط منصفانه، معقول و بدون تبعیض به نفع مصرف‌کنندگان در همه‌جا است.»

ال‌جی در حال حاضر در تلاش است تا در توسعه‌ی نسل بعدی فناوری شبکه تلفن همراه، یعنی 6G نیز همچنان پیشگام باشد. انتظار می‌رود این فناوری اواخر این دهه به مرحله‌ی تجاری‌سازی برسد. 

ال‌جی با مشارکت موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره (KAIST)، برترین دانشگاه تحقیقاتی کره جنوبی، مرکز تحقیقاتی LG-KAIST 6G را در سال 2019 تأسیس کرد و با Keysight Technologies همکاری نزدیکی برقرار کرد تا قابلیت‌های اصلی 6G خود را افزایش دهد. 
 
کد مطلب : ۲۷۷۷۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما