۰

تمجید نشریه بنکر از «سرزمین هوشمند پاد»

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۵
تمجید نشریه بنکر از «سرزمین هوشمند پاد»
تمجید نشریه بنکر از «سرزمین هوشمند پاد»

آی‌تی‌من-  در ارزیابی سال ۲۰۲۱ بانک‌های کشورهای خاورمیانه، نشریه بنکر شاخص‌های عملکردی، مالی و فناورانه مربوط به کسب و کار را در نظر قرار داده و بانک پاسارگاد با توجه به سرمایه‌گذاری در زمینه «بانکداری دیجیتال» و «سرزمین هوشمند پاد» به عنوان برترین بانک سال انتخاب شده است.

نشریه بنکر با اشاره به حضور بانک پاسارگاد در یکی از چالش‌برانگیزترین محیط‌های بانکی خاورمیانه، سرزمین هوشمند پاد را به عنوان یکی از جسورانه‌ترین پروژه‌های بانک‌داری دیجیتال نامیده و آن را پلتفرمی خوانده است که می‌تواند به عنوان یک اکوسیستم به تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و کسب و کارهای مرتبط خدمت‌رسانی کند.

طبق یادداشت بنکر، بانک پاسارگاد در تلاش است با اتکا بر پلتفرم سرزمین هوشمند پاد مجموعه‌ای از سرویس‌های نرم‌افزاری، زیرساختی و سازمانی را در حوزه‌های متنوع فین‌تک، آموزش، انرژی، سلامت، گردشگری و … ارائه کند و به همین ترتیب گستره مشتریان خود را افزایش دهد.

طی بازه زمانی مورد پایش توسط نشریه بنکر، بانک پاسارگاد راهکار ارائه شده در حوزه مالی خود یعنی محصول «پی‌پاد» را توسعه داده و با طراحی نوین و فراهم‌آوری مسیری ساده جهت پرداخت قبوض و انجام امور بانکی، بخش بزرگی از جامعه مشتریان را هدف قرار داده است.

بخش دیگری از گزارش بنکر به محصول پادیوم پرداخته است.  به گزارش بنکر در سال ۲۰۲۰ بانک پاسارگاد پلتفرم بازارچه API پادیوم را معرفی کرده که رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی معتبر و گسترده‌ای را در حوزه فین‌تک و سایر حوزه‌ها ارائه می‌دهد. به کمک پادیوم تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک مرتبط به حوزه‌های فعال سرزمین هوشمند پاد، می‌توانند از راهکار API برای توسعه خدمات خود بدون نیاز به هزینه و زمان اضافی بهره ببرند.

گفتنی است در پایش نشریه بنکر، شاخص‌های مالی نظیر سرمایه لایه یک (Tier-1 Capital) و تغییرات آن، میزان کل دارایی‌ها، سود خالص، نرخ بازده حقوق صاحبان سهام، نسبت هزینه به درآمدها، توان بازپرداخت بدهی و درصد تسهیلات غیرجاری تحلیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چند سویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد می‌توانید به سایت ic.pod.ir مراجعه کنید.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۷۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما