۰

فناپ، تندیس بلورین پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی را به خود اختصاص داد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲
فناپ، تندیس بلورین پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی را به خود اختصاص داد
فناپ، تندیس بلورین پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی را به خود اختصاص داد

آی‌تی‌من- پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با رویکرد «حاکمیت نوآوری» با حضور مدیران بانک پاسارگاد، فناپ و شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ، وزیر آموزش و پرورش، جمعی از صاحب‌نظران حوزه بانکداری و اساتید دانشگاه خاتم در بیستم مهر 1401 در دانشگاه خاتم برگزار شد.

این کنفرانس با اهداف؛ ارتقای دانش مدیران از طریق ارائه پژوهش‌های نوآورانه دانشی، ارتقای عملکرد سازمانی در حوزه مدیریت دانشی و تعامل و گفت‌وگو در زمینه آخرین یافته‌های حاکمیت و نوآوری در سازمان و نیز با محورهای رویکرد نوآورانه، ابعاد و فرایندهای فرهنگ نوآوری، مدل‌های دانش حکمرانی خوب،کاربست‌های مدیریت نوآوری تحولات انتقال چابک دانش سازمانی، زنجیره ارزش در مدیریت دانشی و پویایی دانش به سوی خرد عملی اجرا شد.
در این مراسم دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس درباره «حاکمیت نوآوری به سوی خرد عملی» صحبت کرد. وی ضمن تاکید بر اینکه علم بر جهل باید فزونی بگیرد، گفت:« دانش تخصصی لزوما به معنای برخورداری از حکمت نیست. اگرچه معرفت شرط لازم برای خرد است، اما تنها افرادی که بتوانند دانش را به طور خلاقانه به نفع بسیاری از مردم استفاده کنند، خردمند نامیده می‌شوند».

رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت ایران اضافه کرد:«سه گروه از افراد دارای دانش عمیق، خردمند تلقی می‌شوند که گروه اول شامل افرادی است که دانش آنها منسوخ شده است، گروه دوم کسانی هستند که دانش زیادی دارند اما قادر به استفاده از آن در عمل نیستند و سوم گروهی هستند که با دانش فراوان خود صرفا برای منافع خود استفاده می‌کنند».

لازم به ذکر است در پایان کنفرانس جوایز دوره پنجم مدیریت دانشی اهدا شد و فناپ موفق به کسب تندیس بلورین پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی شد که افشین کریمی، عضو هیات ‌مدیره این مجموعه، تندیس را دریافت کرد.
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۹۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما