۰
در بازدید از شرکت ارتباطات سیار

معاون رییس جمهور از همراه‌اول تقدیر کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵
معاون رییس جمهور از همراه‌اول تقدیر کرد
معاون رییس جمهور از همراه‌اول تقدیر کرد

آی‌تی‌من- سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور روز قبل ضمن بازدید از «مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول» در جریان گزارش فنی مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه در خصوص دستاوردهای دیجیتال این اپراتور قرار گرفت.

شرح ساختار و بدنه فنی پلتفرم‌های دیجیتال توسعه داده شده در همراه اول با توجه به رویکرد و رسالت راهبردی این اپراتور از جمله مباحثی بود که مدیرعامل همراه اول به آن پرداخت و از پلتفرم «شاد» به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای اپراتور اول تلفن همراه در دوران شیوع کرونا یاد کرد که به یکی از مهمترین دستاوردهای نظام در این دوران نیز تبدیل شد.

ظرفیت‌های این پلتفرم دیجیتال بومی‌که توانست در مدت زمان کوتاهی از شروع فعالیت، ترافیک واتساپ را پشت سر بگذارد در کنار سایر سکوهای دیجیتال نظیر سوپراپلیکیشن «روبیکا» و جویشگر بومی‌«ذره بین» تشریح و ارائه شد که مورد توجه معاون رییس جمهور قرار گرفت.

حسینی، معاون امور مجلس رییس جمهور نیز پس از بازدید کامل از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، ضمن غنیمت شمردن این فرصت بازدید اظهار کرد: امروز در جریان اموری قرار گرفتم که بیانگر رشد خوب و جهت گیری مناسب همراه اول در بحث توسعه است که امیدواریم این روند نهایتا منتج به راه اندازی واقعی شبکه ملی اطلاعات شود.

وی گفت: به نیروهای متخصص و متعهدی که در اپراتور اول تلفن همراه کار می‌کنند، عرض خداقوت دارم و از اینکه در مسیر توسعه پلتفرم‌های دیجیتال، نگاه ویژه ای به خانواده و نوجوانان داشته اند، تشکر می‌کنم.

معاون امور مجلس رییس جمهور در پایان افزود: عزم دولت بر این است با توجه به اینکه سال آینده اعتبار بیشتری برای مباحث فضای مجازی اختصاص یافته است، بتواند حمایت‌های بیشتری را از مجموعه‌های مختلف فعال در این عرصه داشته باشد.
 
مرجع : شرکت ارتباطات سیار
کد مطلب : ۲۷۷۸۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما