۰

بازدید وزیر ارتباطات از محصولات و فناوری‌های جدید شاتل ‏موبایل در نمایشگاه تلکام

تاریخ انتشار
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
بازدید وزیر ارتباطات از محصولات و فناوری‌های جدید شاتل ‏موبایل در نمایشگاه تلکام
بازدید وزیر ارتباطات از محصولات و فناوری‌های جدید شاتل ‏موبایل در نمایشگاه تلکام
 
آی‌تی‌من- در سومین روز از این نمایشگاه عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فتاحی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در غرفه شاتل ‏موبایل حضور یافتند و از جدیدترین فناوری‏ های این اپراتور تلفن همراه باخبر شدند.
 
از جمله این فناوری‏ ها می‏ توان به فناوری سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل اشاره کرد که برای نخستین بار در ایران توسط این اپراتور به بازار ارتباطی کشور معرفی شده است. فناوری سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند.
 
از قابلیت های منحصر به فرد این سیم کارت می توان به امکان «انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان» اشاره کرد که بر اساس آن مشترکین شاتل موبایل می توانند با شماره‌گیری کد‌دستوری #۸*۱* بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام وضعیت اتصال، انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.
 
وزیر ارتباطات و معاونان وی با فناوری «موبایل کانکت» از دیگر فناوری ‏های ارتباطی شاتل موبایل نیز آشنا شدند که، به عنوان روشی جدید برای احراز هویت از طریق سیم‌کارت، نسبت به سایر روش ها از جملهOTP ، ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر است. موبایل کانکت برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است.
 
بنابراین گزارش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) از دوم دی ماه آغاز شده و تا امروز (5 دی ماه) ادامه دارد. شاتل موبایل در سالن 9-8 غرفه 34 این نمایشگاه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل‏موبایل با پوشش سراسری 3G  و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‏ موبایل در ارتباط باشند.


 
کد مطلب : ۲۷۷۸۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما