۰
محصول «برش هوشمند اشیا» در پلتفرم هوش مصنوعی «پاد» معرفی شد

حذف اشیای ناخواسته از عکس با کمک «یادگیری ماشین»

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
حذف اشیای ناخواسته از عکس با کمک «یادگیری ماشین»
حذف اشیای ناخواسته از عکس با کمک «یادگیری ماشین»

پلتفرم هوش مصنوعی سرزمین هوشمند پاد که با نام تجاری «آیفا» شناخته می‌شود، محصولی تازه با عنوان «برش هوشمند اشیا» را طراحی و معرفی کرده است که می‌تواند به عنوان ابزاری مؤثر در صنعت بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)، در اختیار طراحان گرافیک قرار گیرد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، برش هوشمند اشیا محصولی هوشمند است که توسط متخصصان تیم هوش مصنوعی «پاد»، متعلق به گروه شرکت‌های «فناپ» طراحی شده است. این محصول با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، می‌تواند اشیای موجود در عکس‌ها را تنها با یک کلیک بر روی آنها شناسایی کند و سپس برش بزند.

این محصول کاربرد ویژه‌ای برای طراحان گرافیک و ویرایش عکس‌ها دارد و به کاربران اجازه می‌دهد در زمان بسیار کوتاه‌تری تصاویر مورد نظرشان را برش بزنند و اشیا یا افراد ناخواسته را از پسزمینه حذف کنند. برای مثال، جهت نمایش کالاهای مورد نظر برای فروش در شبکه‌های اجتماعی یا فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توان به سادگی پسزمینه عکس‌ها را حذف کرد و تصویر کالا را با زمینه یکدست سفید به نمایش گذاشت. به این ترتیب، طراحان می‌توانند عکس‌های مورد نظر خود را سریع‌تر ویرایش و زمان کمتری را صرف برش و حذف اشیای ناخواسته کنند.

در حال حاضر، محصول طراحی‌شده «برش هوشمند اشیا» می‌تواند به صورت کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) و مبتنی بر وب (Web-Based) در اختیار مشتریان قرار ‌گیرد.

با در نظر داشتن رشد چشمگیر فناوری در دنیای رقابتی امروز، کسب‌وکارها به منظور پیشی گرفتن از رقبای خود و تسریع فرایندها از هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط استفاده می‌کنند. از این رو، گروه هوش مصنوعی پاد با توجه به اهمیت روزافزون فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی، در تلاش است تا با اولویت‌دهی به نیازهای موجود در بازار کسب‌وکاری و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی‌های علم و فناوری، نیازهای سرزمین هوشمند پاد را برطرف کند. از دیگر محصولات این گروه می‌توان به «سامانه جست‌وجوی هوشمند» و «سامانه تشخیص کلاهبرداری» اشاره کرد.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۹۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما