۰

اطلاعیه شماره ۱۸ الکامپ 1400؛ الکام جابز

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱
اطلاعیه شماره ۱۸ الکامپ 1400؛ الکام جابز
اطلاعیه شماره ۱۸ الکامپ 1400؛ الکام جابز

در الکامپ ۱۴۰۰ با استفاده از فناوری نوین به منظور اشتغال زایی دومین دوره الکام جابز برگزار می شود. 
در این بخش که در قالب وب‌آپ ویژه طراحی شده و در وب کیوسک های اختصاصی در ورودی همه سالن های نمایشگاه الکامپ 26 ارائه می شود، تدابیر خاصی برای افراد جویای کار و معرفی آنها به کسب‌وکارها پیش‌بینی شده است. با ورود به این وب‌اپ و انتخاب شرکت ها و موقعیت شغلی مناسب، جویندگان کار می‌توانند فرم درخواست خود را تکمیل و به سادگی برای کارفرما ارسال کنند. 
اطلاعات افراد بر روی داشبورد مدیریت فرایند استخدام در کارجوپلاس در اختیار شرکت ها قرار می گیرد و می توانند تا سه ماه از ویژگی های این سرویس مانند تقویم کاری برای تنظیم قرارها، هوش مصنوعی تطبیق کارجو با موقعیت شغلی و گزارش های تخصصی مربوط به فرایند استخدام استفاده کنند. 
در وب کیوسک های اطلاع رسانی در ورودی سالن ها درباره شرکت های حاضر در هر سالن و موقعیت های شغلی مناسب هر فرد مشاوره های لازم را ارایه خواهد شد.
برای دریافت آخرین اطلاعات و اخبار الکامپ 1400 می توانید به نشانی www.iran-elecomp.com  مراجعه کنید . بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از ٢٧ الی ٣٠ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۲۷۸۱۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما