۰

جاسوس‌افزار پگاسوس صهیونیست‌ها را به جان هم انداخت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶
جاسوس‌افزار پگاسوس صهیونیست‌ها را به جان هم انداخت
جاسوس‌افزار پگاسوس صهیونیست‌ها را به جان هم انداخت

آی‌تی‌من-  پگاسوس ابزار هک تلفن همراه شرکت صهیونیستی ان اس او گروپ است که از آن برای جاسوسی و سرقت اطلاعات از افراد زیادی در نقاط مختلف جهان استفاده شده است.

روزنامه صهیونیستی Calcalist  در گزارشی بدون ذکر منبع در این مورد نوشت که از پگاسوس برای سرقت اطلاعات از گوشی‌های مختلف قبل از هر گونه تحقیقات رسمی‌و بدون مجوز قضایی استفاده شده است.

بر اساس گزارش روزنامه مذکور این اهداف در خاک سرزمین‌های اشغالی شامل یک پسر و دو دستیار نتانیاهو - که به اتهام فساد در حال محاکمه است - و همچنین یک متهم دیگر و چندین شاهد و نیز، دو مقام سابق مظنون به افشای اطلاعات به خبرنگاران هستند.

وکلای نتانیاهو - که اتهامات وی را رد می‌کند - خواستار تعلیق دادرسی علیه نتانیاهو شدند. سخنگوی دادگاه گفت که نمی‌داند آیا چنین درخواستی برای قاضی که دادگاه را روز دوشنبه طبق برنامه برگزار کرده، ارسال شده یا خیر. عمر بارلف، رئیس پلیس گفت که در حال تشکیل یک کمیسیون تحقیق در سطح کابینه است.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم با صدور بیانیه‌ای در این مورد گفت: پگاسوس برای مبارزه با جرم و جنایت و تروریسم دارای اهمیت است، اما قرار نبود در کمپین‌های فیشینگ به منظور هدف قرار دادن مردم یا مقامات اسرائیلی مورد استفاده قرار گیرد، به همین دلیل است که ما باید دقیقاً بفهمیم چه اتفاقی افتاده است.

با افشای جاسوسی پگاسوس از صهیونیست‌ها، پلیس در حال انجام تحقیقات داخلی و پاسخ به سؤالات در برابر پارلمان است. پیش از این افشای جاسوسی پگاسوس از مقامات سیاسی ارشد دهها کشور جهان باعث شد دولت بنت دستور بازبینی در صادرات آن را بدهد. نیتزان هوروویتز، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی در این مورد گفت: کسانی که چشم خود را بر روی این فعالیت در خارج از کشور بستند، اکنون باید با آن برخورد کنند.
 
مرجع : فارس
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۲۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما