۰

کتاب «کریپتوکارنسی» با حمایت «جیرینگ» منتشر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
کتاب «کریپتوکارنسی» با حمایت «جیرینگ» منتشر شد
کتاب «کریپتوکارنسی» با حمایت «جیرینگ» منتشر شد

این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی خود و با هدف بهبود فرهنگ «کتاب و کتاب‌خوانی» در کشور عزیزمان کوشیده است تا با حمایت از ناشران در توسعه و بهبود سطح دانش جامعه در حوزه فناوری مالی (فین تک) تاثیرگذار باشد. شرکت جیرینگ با حمایت از کتاب «کریپتوکارنسی» قصد دارد تا هم‌راستا با سیاست‌های کلان کشور در آیندهای نزدیک به این صنعت پرمخاطب ورود کرده و به مخاطبان این بازار کمک کند تا درک روشن‌تری از حوزه ارزهای دیجیتال و ساختار انتقال ارزش در این نظام جدید داشته باشند.

«جیان وُلپیسلی» نویسنده کتاب «کریپتوکارنسی» کوشیده است تا به زبانی ساده و قابل‌ فهم به پرسش‌های مخاطبان در مورد این حوزه پاسخ و نحوه شکل‌گیری و کاربردهای رمزارزها را توضیح دهد. خوانندگان در این کتاب با تاریخچه خلق «بیت‌کوین» و «اتریوم» به عنوان 2 ارز پرچمدار این حوزه آشنا خواهند شد. پس از آن در فصول دیگر مفاهیم عمیق‌تری از اصطلاحات موجود در این نظام را خواهید دید و در نهایت آینده این بازار برای ایجاد یک آرمانشهر کریپتویی معرفی خواهد شد.

کتاب «کریپتوکارنسی؛ پول دیجیتال چطور می‌تواند نظام فایننس را متحول کند؟» در 110 صفحه و 1000 نسخه با ترجمه محمد رهبان منتشر شده است. علاقه مندان جهت تهیه آن می توانند به فروشگاه اینترنتی راه پرداخت مراجعه کنند.
مرجع : روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ)
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۳۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما