۰

خدمات پیامک انبوه جیرینگ چه مزایایی برای مشتریان دارد؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
خدمات پیامک انبوه جیرینگ چه مزایایی برای مشتریان دارد؟
خدمات پیامک انبوه جیرینگ چه مزایایی برای مشتریان دارد؟

آی‌تی‌من-  شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) به‌عنوان بزرگترین شبکه فروش پیامک همراه اول و با سهامداری عمده این اپراتور در ارائه خدمات پیامک انبوه، امکان در اختیار گذاشتن سرشماره‌های رند و خاص را در دسته‌بندی‌های اصلی تجاری، اطلاع‌رسانی و بانکی برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

اختصاص سرشماره Mask (سرشماره‌ای با نام برند) یا سرشماره‌های رُند و خاص از مزیت‌های استفاده از سرویس پیامک انبوه جیرینگ است. این خدمات از طریق سرشماره ویژه خدمات مالی و بانکی اپراتورهای مخابراتی(***7007)قابل دریافت بوده و هر یک از مشتریان می‌توانند مطابق با نیاز خود، یکی از سرشماره‌های رُند جیرینگ را انتخاب کنند. 

قیمت رقابتی در کنار سرعت و امنیت بالای ارسال پیامک انبوه توسط جیرینگ باعث شده است تا تعداد قابل توجهی از بانک‌ها و موسسات اعتباری به همراه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در حوزه فین‌تک از سرویس پیامک انبوه این شرکت استفاده کنند.

تضمین پایداری سرویس، شبکه یکپارچه با همراه اول، دریافت گزارشات متنوع، ارائه سرویس‌های منعطف با قابلیت شخصی‌سازی جهت مصارف تخصصی، ارائه ابزار مانیتورینگ پیشرفته و آنلاین بخش دیگری از مزایای استفاده از سرویس پیامک انبوه جیرینگ محسوب می ‌شود.

جیرینگ به واسطه استفاده از دانش فنی به روز و افراد متخصص و همچنین ارتباط تنگاتنگ با تیم فنی اپراتور همراه اول و  تجربه‌اندوزی حاصل شده از یک دهvدر حوزه ارائه خدمات پیامک انبوه؛ این آمادگی را دارد تا بر اساس نیاز مشتریان خود زیرساخت‌های فنی لازم برای ارسال پیامک انبوه را در اختیار آنها قرار دهد. مشتریان عزیز می‌توانند از طریق وب‌سایت جیرینگ به نشانی www.jiring.ir   یا  شماره تماس 02142777 (معاونت تجاری) با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۸۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما