۰

جلسه معارفه تپسی در فرابورس 17 خرداد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
جلسه معارفه تپسی در فرابورس 17 خرداد برگزار می‌شود
جلسه معارفه تپسی در فرابورس 17 خرداد برگزار می‌شود

آی‌تی‌من- طبق اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت فرابورس ایران، جلسه معارفه شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس با نام تجاری تپسی،روز سه‌شنبه 17 خرداد ماه برگزار می‌شود. همچنین جلسه معارفه سهام تپسی و پاسخ به سوالات گزارش ارزش‌گذاری در این جلسه، روز بعد از معارفه یعنی در روز چهارشنبه مورخ 18 خرداد ماه، از تلویزیوناینترنتی واچار به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

برگزاری جلسه معارفه سهام تپسی نشان می‌دهد که این شرکت در آستانه عرضه اولیه است. تجربه ثابت کرده که شرکت‌ها پس از گرفتن تایید عرضه و نزدیک شدن به عرضه اولیه، بلافاصله تاریخ جلسه معارفه خود را مشخص کرده و همچنین اطلاع‌رسانی می‌کنند.

تپسی که یکی از شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌و‌نقل است، به عنوان اولین شرکت استارتاپی، پاییز سال گذشته نمادش در بازار دوم فرابورس ثبت شد. در همان زمان اعلام شد که به محض افشای اطلاعات و همچنینتکمیل مباحث ارزشیابی، عرضه اولیه سهام شرکت تپسی، در فرابورس انجام خواهد شد. با این حال تا اواخر فروردین ماه خبری از عرضه سهام شرکت تپسی در بازار سرمایه نشد؛ اما مدیران این شرکت اعلام کردند که به احتمال زیاد عرضه اولیه سهام در سالی که به نام «اقتصاد دانش‌بنیان» نامگذاری شده است، صورت می‌گیرد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل تپسی تا قبل از این ماجرا نیز اعلام کرده بود که قرار است درآمد به دست آمده از عرضه اولیه در بازار و فروش سهام، برای توسعه زیرساخت‌ها و پیشرفت این شرکت و همچنین ورود به بازارهای جدید سرمایه‌گذاری شود.
​​​​​​​
 
مرجع : تکراتو
کد مطلب : ۲۷۸۹۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما