۰

جابه‌جایی ۲۱۶ میلیون فایل تا حجم ۲ گیگ در شبکه شاد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۰
جابه‌جایی ۲۱۶ میلیون فایل تا حجم ۲ گیگ در شبکه شاد
جابه‌جایی ۲۱۶ میلیون فایل تا حجم ۲ گیگ در شبکه شاد

آی‌تی‌من- علی کاظم‌زاده درباره میزان استفاده کاربران از شبکه شاد پس از حضوری شدن مدارس، اظهار کرد: تعداد کاربر روزانه فعال شاد در اردیبهشت ماه ۷میلیون و نیم نفر است و این میزان تقریبا معادل نصف کاربرهایی بوده که در دوران تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در شبکه شاد حضور داشتند.

وی با بیان اینکه رکورد کاربر در بهمن ماه ۱۴۰۰ حدود ۱۳ میلیون در روز بود، افزود: پس از آغاز آموزش حضوری این تعداد به ۷.۳ میلیون نفر رسیده است.

مجری شبکه شاد گفت: این موضوع نشان می‌دهد که دانش‌آموزان و نظام آموزشی کشور حتی پس از تعطیلی آموزش مجازی به دلیل بازگشایی فیزیکی مدارس بازهم از خدمات شاد استفاده می‌کنند.

کاظم‌زاده عنوان کرد: در اردیبهشت‌ماه ۱۴ میلیون کاربر فعال ماهانه در شبکه شاد داشتیم، همچنین رکورد کاربر هم‌زمان همچنان قابل‌توجه است، حدود ۸۰۳ هزار نفر هم‌زمان در شاد حضور دارند که در بهمن‌ماه سه میلیون نفر به‌صورت هم‌زمان بوده و این عدد به ۸۰۰ هزار نفر رسیده است.

وی یادآورشد: آمارها نشان می‌دهد که هرچند آموزش مجازی تا حدی کاهش‌یافته و آموزش مجازی تحت‌نظر آموزش‌وپرورش نیست اما استفاده از شبکه شاد به‌عنوان  دستیار نظام آموزشی همچنان مورداستفاده دانش‌آموزان، معلمان و کاربران است.
 
مرجع : ايرنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۹۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما