۰
خطاب به هیات عمومی صنف

نصر تهران: خواهان تصویب تغییرات پیشنهادی اساسنامه هستیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۰
نصر تهران: خواهان تصویب تغییرات پیشنهادی اساسنامه هستیم
نصر تهران: خواهان تصویب تغییرات پیشنهادی اساسنامه هستیم

آی‌تی‌من- در این بیانیه آمده است: «اعضای سازمان نظام صنفیرایانه‌ای تهران در مجمع عمومی فوق‌العاده که برای اولین بار از زمان تشکیل این سازمان در هشتم دی ‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود، با تغییراتی در اساسنامه این سازمان با 91 درصد رأی مثبت موافقت کردند. این تغییرات برآمده از اقتضائات زمانه و نیز تجربیات و بازخوردهای۱۶ سال اجرای اساسنامه قدیمی در هیأت مدیره‌های مختلف بوده‌است.

تغییراتی که به تصویب مجمع رسید اگرچه سقف انتظارات بدنه‌ صنف رایانه نیست؛ اما حداقل‌های ضروری را برآورده‌ می‌کند. از آنجا که بر اساس ماده ۳۷ همین اساس‌نامه، این تغییرات «پس از کسب نظر» از هیأت عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور قابل اجرا هستند اظهارنظر در خصوص مصوبه مجمع عمومی تهران در دستور کار هیاتعمومی مورخ ۲۵ خرداد قرارگرفته ‌است.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به حق تصمیم‌گیرینمایندگان محترم استان‌های دیگر احترام گذاشته و تعامل و همراهی را تنها راه تعالی این سازمان می‌داند. به همین دلیل از اعضای هیات عمومیسازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که متشکل از هیأت مدیره‌ی کلیه‌استان‌هاست انتظار دارد به خواست اعضای صنف در تهران احترام گذاشته و تغییرات پیشنهادی را به طور کامل به تصویب برسانند.

طبیعی است که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران خود را بخشی از کلیت نظام صنفی رایانه‌ای کشور می‌داند و به تعامل و حمایت از سازمان‌های استان‌های دیگر ادامه خواهد داد.»

 
کد مطلب : ۲۷۹۰۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين