۰

برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در مردادماه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در مردادماه
برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در مردادماه

آی‌تی‌من-  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات- کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، مرداد ماه سال جاری طی دو روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

«حسین قرایی» رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT با اعلام این خبر بیان کرد: در این کنفرانس که با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی برگزار می شود، ارگان‌های مختلف نظامی و امنیتی و ۵۱ شرکت خصوصی به ویژه اپراتورهای مطرح تلفن همراه حضور خواهند داشت.

وی همچنین افزود: در این کنفرانس که با تمام ظرفیت حوزه امنیت کشور برگزار می شود، مراکز پژوهشی آپاهای دانشگاه (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی) نیز حضور خواهند داشت تا توانمندی‌های خود در عرصه تولید، خدمات و امنیت را در معرض ظهور قرار دهند.

رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات با بیان اینکه این چهارمین کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی حاکمیت با توانمندی های شرکت های خصوصی در حوزه امنیت شبکه ملی اطلاعات است.

قرایی در پایان اظهار کرد: در این کنفرانس قراردادهایی با نهادهای امنیتی کشور منعقد خواهد شد و همچنین از محصولات امنیتی شرکت های خصوصی در این حوزه رونمایی می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کنفرانس ظرفیت امنیت، تاب آوری و پایداری شبکه ملی اطلاعات روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۷۹۱۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما