۰

بهین تکنولوژی 30 سالگی‌اش را جشن گرفت

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
بهین تکنولوژی 30 سالگی‌اش را جشن گرفت
بهین تکنولوژی 30 سالگی‌اش را جشن گرفت

آی‌تی‌من- در این همایش کمپانیATRUST (شرکت فعال در حوزه تولید زیروکلاینت و تین کلاینت) و شخصیت‎های از حوزه کسب و کار و اقتصاد و همچنین مشتریان وفادار بهین تکنولوژی حضور داشتند.

همچنین در این نشست، متخصصان IT در زمینه جدیدترین تکنولوژی‎ها،مزایا و معایب هریک و ترندهای جهانی و پیشرو به بحث و تبادل نظرپرداختند. از مهم ترین بخش‌های این رویداد، رونمایی از جدیدترینمحصولات بهین تکنولوژی در حوزه ITمتناسب با نیاز سازمانها، ادارات،بیمه و بانکداری و با تکیه بر دو مفهوم مدیریت مرکزی اطلاعات و امنیت بود.

حمید توسلی، مدیرعامل بهین تکنولوژی در ابتدای این رویداد با اشاره بهچشم‌انداز مجموعه، به دستاوردهای حاصل شده در طی سه دهه فعالیتاشاره کرد و دغدغه خود را تامین نیاز بخش‌های مختلف کسب و کار، منطبقبا جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌های پیشرو جهانی همراه با ارائهخدماتی شایسته ذکر کرد.

وی گفت: شرکت بهین تکنولوژی 23 خردادماه سال 71 تاسیس شد و جا دارد در این مراسم یادی کنم از سهراب زارعی که این شرکت را باهم تاسیس کردیم ولی متاسفانه سال 92 ایشان را بر اثر سانحه تصادف از دست دادیم.

وی افزود: بهین تکنولوژی در حال حاضر بیش از 50 هزار مشتری دارد که رمز ماندگاری شرکت مشتریانی هستند که به ما اعتماد کردند و ما را پذیرفتند و اگر بخواهم در یک کلام رمز ماندگاری 30 ساله این شرکت را با توجه به شرایط متغیری که همواره وجود داشته بگویم؛ تعهد ما به مشتریانمان است. رویکرد ما همواره افزایش کیفیت محصولات است.همچنین در این سالها تلاش کرده ایم محصولات را بر اساس نیاز بازار تولید کنیم. زیرا مشتریان می خواهند کالایی به روزخریداری کنند. 

توسلی ادامه داد: در دهه 80 بسیاری شرکت ما را با برند فوجیستو زیمنسآلمان می شناختند. اما از سال 76 محصولات کامپیوتری را نیز تولید می کردیم. در مناقصات دولتی درخواست‎هایی برای آل این وان بود که این امر باعث شد پس از بررسی نیاز بازار اقدام به تولید و بومی‎سازی محصولات آل این وان کنیم.

وی تصریح کرد: مشتریان می‎خواهند کالایی تهیه کنند که دارای جدیدترین تکنولوژی باشد و شرکت بهین تکنولوژی این خلاء بازار را برطرف کرده است. از سال 90 نیز همکاری خود را با کمپانی تایوانی ATRUST آغاز کردیم که کمپانی بسیار معتبری در حوزه سخت افزار و نرم افزار در دنیا است.

توسلی با بیان اینکه در آستانه ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی هستیم و اینترنت و هوش مصنوعی نقش زیادی در زندگی مردم دارد، گفت: دو پروژه مهم در دست داریم که یکی ورود به صنعت هوش مصنوعی است و دیگری راه اندازی کارخانه ای به وسعت 4 هزار و 500 متر در 4 طبقه است که با تکنولوژی متفاوت در حال ساخت است.

وی در پایان تاکید کرد: رویکرد مهم شرکت تولید و خدمت در صنعت فناوری اطلاعات کشور است. 

در ادامه این همایش مهرداد توکلی متخصص و مشاوره پروژه‌های حوزه رایانش ابری و مجازی سازی در سه بخش توضیحاتی در خصوص راه اندازی VDI  در سازمان‌ها و مزایا و مشکلات آن ارایه کرد.

به گفته وی اگر 10 سال پیش در مورد VDI صحبت می شد، مدیران سازمان‌ها آشنایی با این تکنولوژی نداشتند اما اکنون مفهومی است که همه با آن آشنا هستند.

وی  به طور خلاصه در تعریف VDI گفت: VDI مخفف Virtual Desktop Infrastructure است که به عنوان میزبان محیط‌های دسکتاپ در سرورمرکزی شناخته می‌شود وقتی دسکتاپ‌های کاربران در ماشین‌های مجازییا VMها اجرا شده و از طریق شبکه به کاربر نهایی می‌رسند، نوعیمجازی سازی دسکتاپ محسوب می‌شود. کاربران نهایی می توانند بااستفاده از رایانه‌های شخصی یا سایر دستگاه‌ها مانند تبلت و Thin Client‌ها به دسکتاپ مجازی متصل گردند.

توکلی توضیحات کاملی در مورد اینکه VDI امنیت را بالا نمی برد و مشکلات زیادی از لحاظ امنیتی وجود دارد، ارایه کرد.

مهدی احمدی مدیر اجرایی فروش بهین تکنولوژی نیز به معرفی محصولات جدید شرکت (تین کلاینت و زیرو کلاینت) پرداخت که در کنار سالن همایش به نمایش گذاشته شده بودند.

وی با بیان اینکه سبد کالایی متنوع بهین تکنولوژی باعث شده دایره بزرگی از مشتریان را داشته باشیم، گفت: محصولات بهین تکنولوژی به سه دسته سازمانی (زیروکلاینت‌ها، مینی کامپیوتر و آل این وان)، محصولات جانبی(پاوربانک، هندزفری بلوتوثی و کابل شارژ) و محصولات گیمینگ(هدفون، هدست، ماوس، کیبورد و ماوس پد) تقسیم شده است.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص نسل جدید کلاینت‌های اداری ارایه کرد.

ATRUST هم در این همایش از بهین تکنولوژی به عنوان یکی از بزرگترینمشتریان خود در کنار متا (فیسبوک سابق) و مک دونالد نام برد و اینشرکت را به عنوان نماینده انحصاری خود در ایران معرفی کرد. 
​​​​​​​
این مراسم با برگزاری یک پنل تخصصی، جشن تولد 30 سالگی بهینتکنولوژی با برش کیک، اهدای جوایز ویژه به مدعوین و ارائه گواهینامهشرکت در این دوره به اتمام رسید.
 
کد مطلب : ۲۷۹۲۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما