۰

علت عدم به‌روزرسانی «تهران من» از ابتدای تیر

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
علت عدم به‌روزرسانی «تهران من» از ابتدای تیر
علت عدم به‌روزرسانی «تهران من» از ابتدای تیر

آی‌تی‌من- هادی محضرنیا درباره چرایی به روز نشدن ترددها در سامانه تهران من از ابتدای تیرماه و احتمال ارتباطش با حمله سایبری رخ داده گفت: حمله هکری به سامانه‌های شهرداری تهران در تاریخ دوازدهم خرداد ماه رخ داد اما در اوج حملات سایبری نیز تمامی ترددها ثبت شد.

وی ادامه داد: علت طولانی شدن ثبت تردد خودروها در سامانه تهران هم برای این است که پس از حمله هکری همکاران بنده تمامی تصاویر و تردد خودروها را چندین مرتبه مورد بررسی و چک قرار دادند تا حقی از کسی ضایع نشود.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه به دنبال کمتر کردن فاصله ترددها و ثبت آن در سامانه تهران من هستیم، اظهار کرد: پیش از این نیز قول داده بودیم که فاصله تردد تا ثبت در سامانه تهران من را به ۷۲ ساعت می‌رسانیم و مقدمات این امر نیز فراهم شده اما به دلیل حمله سایبری به تعویق افتاد اما این نوید را می‌دهیم که به زودی فاصله تردد تا ثبت در سامانه حداکثر به ۷۲ ساعت می‌رسد.

محضرنیا در رابطه با آمادگی سامانه‌های شهرداری تهران برای صدور سریع پروانه‌های شهرسازی و ساخت گفت: سامانه تهران من به عنوان بستری برای خدمات شهروندی به شمار می‌رود و نقشی کلیدی در صدور پروانه‌ها ندارد اما شهرداری سامانه دیگری تحت عنوان سامانه صدور پروانه شهرسازی دارد که تمامی دفاتر نواحی و مناطق و دفاتر خدمات الکترونیک از طریق این سامانه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: البته برای آنکه شهروندان بتوانند فعالیت‌های خود را به راحتی انجام دهند در تهران من نیز دسترسی‌هایی ایجاد شده است. سامانه جامع شهرسازی نیز خدمات خود را ارایه می‌دهد.
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۴۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين