۰

مهلت ۲ هفته‌‌ای وزارت بهداشت برای یکسان‌سازی سامانه‌ها

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۴
مهلت ۲ هفته‌‌ای وزارت بهداشت برای یکسان‌سازی سامانه‌ها
مهلت ۲ هفته‌‌ای وزارت بهداشت برای یکسان‌سازی سامانه‌ها

آی‌تی‌من-  زهرا شیخی گفت: سعید کرمی معاون درمان وزارت بهداشت در نشست حضور یافت و توضیحاتی را در مورد نحوه اجرا ارایه کرد.

وی افزود: کمیسیون تاکید داشت که با کار و اقدام بزرگ و تلاش کمیسیون بهداشت و دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی درباره اختصاص یک درصد ارزش افزوده به حوزه سلامت ضروری است وزارت بهداشت ساختارهای اصلی پزشک خانواده و نظام ارجاع را بازبینی کند و جلسات شورای عالی سلامت در کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها به موقع تشکیل و همکاری بین بخشی برای حل مساله بین مسوولان استانی از استاندار تا سایر مسوولان ایجاد شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: البته ممکن است به ظاهر در سطح یک مشکل نداشته باشیم اما به طور قطع در سطح 2 در مورد نظام ارجاع تاکنون اقدام عملیاتی انجام نشده و نیاز است در آن بازبینی لازم صورت گیرد.

شیخی یادآور شد: کمیسیون بهداشت بر این باور است که مشکل اصلی بحث اعتبارات نیست بلکه مدیریت حساب شده و برنامه‌ریزی دقیق است که برای عملیاتی و اجرایی شدن سیستم ارجاع لازم است؛ در این رابطه کمیسیون بهداشت به وزارت بهداشت برای یکسان سازی سامانه‌های مختلف الکترونیک 2 هفته مهلت داد زیرا ادغام و یکسان سازی سامانه‌ها یکی از زیرساخت‌های نظام ارجاع است که باید هر چه سریع تر انجام دهند.
 
مرجع : خانه ملت
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۴۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما