۰

۳ شرط قبل از خرید موبایل برای کودکان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳
۳ شرط قبل از خرید موبایل برای کودکان
۳ شرط قبل از خرید موبایل برای کودکان

آی‌تی‌من-  به گزارش NBC News معمولا مادرها ساعت‌های زیادی از روز را در کنار فرزندان و در خانه هستند، بنابراین در ادامه چند توصیه به آن‌ها برای مقابله با این اعتیاد را ذکر می‌کنیم.

۱- مشخص کردن برنامه زمانی
برای استفاده از گوشی همراه برنامه زمانی تعیین کنید و از کودکان خود بخواهید سر ساعت مقرر از تلفن‌همراه خود استفاده کنند و سپس آن را کنار بگذارند. برای مثال یک ساعت در صبح و یک ساعت در بعد از ظهر فرصت استفاده از تلفن‌همراه را دارند.

۲- اپلیکیشن‌های محدود کننده
اگر نمی‌توانید ساعت‌های استفاده از تلفن‌همراه را کنترل کنید و فرزندان‌تان ناخودآگاه به‌سمت آن می‌روند بهتر است از اپلیکیشن‌های محدودکننده تلفن‌همراه بهره ببرید. این اپلیکیشن‌ها ساعات استفاده از تلفن‌همراه را کنترل می‌کنند و در صورت گذراندن بیش از‌اندازه وقت در فضای‌مجازی به شما هشدار خواهند داد.

۳- قبل از خواب، گوشی ممنوع
استفاده از تلفن همراه در ساعت‌های قبل خواب باعث خواهد شد کودکان خواب خوب و با کیفیتی نداشته باشند و در طول روز بد خلق شوند. حتی خواب بی‌کیفیت شبانه می‌تواند بر عملکرد یادگیری مغز تاثیر بگذارد و باعث شود کودکان در طول روز سطح یادگیری‌شان پایین بیاید بنابراین لازم است استفاده از تلفن همراه را قبل از خواب برای کودکان خود ممنوع کنید.
 
مرجع : ساوالان
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۴۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما