۰
از لوگوی جدید پلتفرم کیدزی رونمایی شد

داستان یک تغییر…

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵
داستان یک تغییر…
داستان یک تغییر…

آی‌تی‌من- شهر امن و هوشمند کودکان کیدزی که با بهره‌گیری از غنای خدماتی سرزمین هوشمند پاد در مسیر رشد قرار دارد و تلاش می‌کند محصولات و خدمات متنوع و بیشتری را در دسترس کودکان و والدین ایرانی بگذارد، در اولین قدم از این مسیر، تغییر چهره داده و لوگوی جدیدی برای خود انتخاب کرده است.

لوگوی جدید کیدزی به سبک مینی‌مال طراحی شده و در آن نقش یک آدمک و حرف اول برند کیدزی در آن  قابل مشاهده است.

رنگ‌های این لوگو با توجه به ماهیت دنیای کودکان، انتخاب شده و هر رنگی در آن، معنا و تداعی‌گری ویژه‌ای دارد؛ سبز نماد رشد و پویایی، زرد نشان‌دهنده شادمانی، صورتی یادآور دنیای کودکی، بنفش نماد جادویی بودن شخصیت کیدزی و آبی تیره نشان‌دهنده اعتماد و اطمینان است.

تغییر لوگو، سرآغاز تحولاتی بزرگ در شهر کیدزی است؛ پلتفرمی که در حال حاضر با محصولات و خدمات متنوع خود در حوزه کودک شناخته شده و در ادامه با اضافه شدن سرویس‌های مالی به عنوان مرجعی مهم در زمینه خدمات کودک توسعه می‌یابد.

شهر امن و هوشمند کودکان کیدزی از سرزمین هوشمند پاد، در حال حاضر شامل سه محصول متنوع «همبازی: اپلیکیشن جامع بازی‌های کودکان»، «ویدزی: اپلیکیشن جامع انیمیشن کودکان» و «پرنده: اپلیکیشن قصه‌گو و کتاب صوتی کودکان» است.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

 
مرجع : دفتر ارتباطات یکپارچه پاد
کد مطلب : ۲۷۹۵۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما