۰

دعوت از فعالان زیست‌بوم فناوری برای ارایه خدمات به زائران اربعین

تاریخ انتشار
شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
دعوت از فعالان زیست‌بوم فناوری برای ارایه خدمات به زائران اربعین
دعوت از فعالان زیست‌بوم فناوری برای ارایه خدمات به زائران اربعین

آی‌تی‌من- با انتشار اساس این فراخوان، قرار است با همکاری فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان نوآوران و فناوران، زمینه‌ برای تسهیل و ارائه خدماتی شایستهبه زائران اربعین حسینی فراهم شود.

طرح‌های واصله از طریق ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردیمعاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری مورد بررسی و ارزیابی تخصصی قرار گرفته و در صورت تایید و با اعطایتسهیلات ویژه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

در مجموع از ۱۰ طرح برتر حمایت انجام می‌پذیرد و شرکت‌هایدانش بنیان تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و شرکت‌های خلاق تا ۲۵۰ میلیون تومان و با تشخیص و ارزیابی تخصصی برایخدمت‌رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی، حمایتمی‌شود.

از شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و دیگر بخش‌های زیست بوم نوآوری ایران ، دعوت شده است تا طرح‌های نوآورانه خود در موضوعات زیر را با تکمیل کاربرگ در سایت ستاد فناوری‌هاینرم و توسعه صنایع خلاق، تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه ارسال کنند.

طرح‌ها در دو دسته کلی «طرح‌های جدید که برای نخستین بار و در سال جای ، اجرایی و عملیاتی شده‌ باشند»، «طرح‌هایتوسعه و ارتقایی بر روی پلتفرم‌های موجود که سال‌های قبل نیزموفق به خدمت رسانی بوده‌اند» قابل ارائه خواهند بود.

لازم است طرح‌ها در ارتباط با همایش عظیم بویژه پیاده رویاربعین باشد. طرح‌ها باید در جهت خدمت رسانی بهتر رفاهی و معنوی به زائران باشد. طرح‌ها نباید دارای مشابه قبلی باشند. رعایت اصل مالکیت معنوی در طرح‌ها الزامی‌است. طرح‌هاباید از نظر فنی قابل اجرا باشند.
​​​​​​​
کد مطلب : ۲۷۹۶۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين