۰

گوگل اپ شبکه اجتماعی ترامپ را تایید نکرد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱
گوگل اپ شبکه اجتماعی ترامپ را تایید نکرد
گوگل اپ شبکه اجتماعی ترامپ را تایید نکرد

آی‌تی‌من- این تاخیر به منزله پسرفتی برای این اپلیکیشناست که ۲۱ فوریه در فروشگاه اپل استور عرضه شد. گوشی‌هایاندرویدی حدود ۴۰ درصد از بازار تلفن هوشمند آمریکا را در اختیار دارند. اکثر کاربران تلفن هوشمند بدون فروشگاه‌هایگوگل و اپل، راه ساده‌ای برای دانلود اپلیکیشن «تروت سوشال» ندارند.

گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ۱۹ اوت، ما به اپلیکیشن«تروث سوشال» درباره موارد متعدد نقض سیاست‌هایاستاندارد در ارسال اپلیکیشن تذکر دادیم و تکرار کردیم که داشتن سیستم‌های موثر برای نظارت بر محتوای تولید شده توسط کاربران، یکی از شروط استفاده از سرویس ما برای هر اپلیکیشنی است که در گوگل پلی عرضه می‌شود.

شرکت «ترامپ مدیا اند تکنولوژی» که شرکت مادر تروت سوشال است، در این باره حاضر نشد اظهارنظر کند اما در بیانیهمطبوعاتی اعلام کرد با گوگل همکاری می‌کند تا مطمئن شود اپلیکیشن اندرویدی تروت سوشال با سیاست‌های گوگل منطبق است بدون این که قول خود برای این که بهشتی برایآزاد بیان خواهد بود را محدود کند. بعلاوه، بعضی از اپلیکیشن‌های رقیب ما اجازه دارد در فروشگاه گوگل پلیباشند؛ هر چند که به شکل فراگیر سیاست‌های گوگل درباره محتوای ممنوع را نقض می‌کنند.
​​​​​​​
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۷۹۶۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما