۰

بازدید رییس‌جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
بازدید رییس‌جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول
بازدید رییس‌جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول

آی‌تی‌من- همراه اول با هدف توسعه همکاری‌ها و صادرات فناوری و محصولات دیجیتال در نمایشگاه مشترک ایران و ونزوئلا حضور دارد.

این اپراتور که به دعوت معاونت علمی ریاست جمهوری در نمایشگاه اختصاصی کاراکاس حضور دارد به همراه 81 شرکت ایرانی و ۵۰ مجموعه فناور ونزوئلایی ضمن رایزنی و گفتگو با دیگر شرکت‌های فناور، آخرین محصولات فناورانه و دیجیتال خود را در معرض نمایش قرار داده است.

روز گذشته این نمایشگاه با حضور نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا، جمعی از وزرا و مسؤولان ونزوئلایی، سلطانی سفیر ایران در ونزوئلا و جمعی از مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

مادورو رییس جمهور ونزوئلا در بازدید از غرفه همراه اول در این نمایشگاه، ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای دیجیتال این اپراتور خطاب به مدیران اپراتور کشورش تاکید کرد که از تجربیات همراه اول استفاده کنند و همکاری‌های سازنده ای را شکل دهند.

بزرگ‌ترین و راهبردی‌ترین شرکت‌های ایرانی در حوزه صنعت خودرو، کشاورزی، دارو، تجهبزات پزشکی، ICT و صنایع خلاق در این سفر حضور دارند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه ۵۰۰ محصول از شرکت‌های دانش بنیان و فناور باکیفیت بالا که قرار است بازارشان در کشور ونزوئلا توسعه یابد و مسیر صادرات آنها تسهیل شود حضور دارند.

برپایی نشست‌ها و جلسات رودررو میان شرکت‌های ایرانی و ونزوئلایی یکی از برنامه‌های مدنظر در این نمایشگاه است. همچنین تعدادی از شرکت‌های فناور ونزوئلایی هم در این نمایشگاه دستاوردهای خود را نمایش می دهند‌.
 
مرجع : شرکت ارتباطات سیار
کد مطلب : ۲۷۹۷۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما