۰

حضور ۱۸ شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه ونزوئلا

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
حضور ۱۸ شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه ونزوئلا
حضور ۱۸ شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه ونزوئلا

آی‌تی‌من- میلاد صدرخانلو نماینده پارک فناوریپردیس در غرفه نمایشگاه محصولات فناور ایرانی در ونزوئلا، گفت: کشور ونزوئلا و کشورهای آمریکای لاتین و آمریکایجنوبی شرایط بسیار مناسبی برای توسعه بازار بین‌المللیمحصولات فناورانه شرکت‌های پارک فناوری پردیس دارند و شرایط خوبی بوجود آمده تا شرکت‌های عضو پارک و سایرشرکت‌های فناور کشور بتوانند از ظرفیت‌های این بازار برایفروش محصولات خود استفاده کنند.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس گفت: هدف از حضور پارک در این نمایشگاه، نمایش و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های عضو به عنوان بزرگترینپارک فناوری کشور و منطقه به طرف ونزوئلایی و آشنایی زیستبوم فناوری ونزوئلا با توانمندی پارک فناوری پردیس و معرفیبرخی از محصولات شرکت‌های این پارک است که قابلیتصادرات به کشورهای آمریکای جنوبی و لاتین را دارند.

صدرخانلو تصریح کرد: پیدا کردن شرکت‌های مناسب برایهمکاری با اعضای پارک و کمک به توسعه فعالیت‌ها و بازارهایشرکت‌های عضو به ویژه در حوزه سلامت شامل دارو و تجهیزاتپزشکی، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی‌یکی از اهداف مهم ماست. بنابراین نمایندگانی از ۱۸ شرکت عضو پارک در ایننمایشگاه حضور دارند تا نمونه محصولاتشان را برای فروش به طرف ونزوئلایی معرفی کنند و در این زمینه مذاکرات مختلفیدر ۲ روز ابتدایی نمایشگاه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: برگزاری جلسات مختلف با شرکت‌هایخصوصی ونزوئلایی که ظرفیت همکاری با شرکت‌های پارک فناوری پردیس را دارند، از مهم‌ترین برنامه‌های ما در ایننمایشگاه است تا با کسب اطلاعات و نیازهای این شرکت‌هابتوانیم به توسعه فعالیت و همکاری شرکتهای پارک با طرف‌های ونزوئلایی کمک کنیم.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس عنوان کرد: همچنین با بخش دولتی ونزوئلا نیز مذاکره‌های صورت گرفته تا نمایندگان هر کدام از حوزه‌های حاضر در نمایشگاه با وزارتخانه‌های ونزوئلایی که می‌تواند یکی از مشتری‌های عمده محصولات شرکت‌های پارک باشند، وارد تعامل مستقیم شوند تا این وزارتخانه‌ها از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های پارک استفاده کنند.

صدرخانلو گفت: همچنین به دنبال امضای یک موافقتنامه با دولت ونزوئلا هستیم تا پارک فناوری پردیس به عنوان نمایندهجمهوری اسلامی‌ایران، یک مرکز فروش فناورانه در منطقه آمریکای لاتین با مرکزیت ونزوئلا در این کشور تأسیس کند. درواقع حضور پارک فناوری پردیس یک فرصت بسیار خوب برای شرکت‌های فناورانه پارک و سایر شرکت‌های فناور کشور برای فروش محصولاتشان در منطقه آمریکای لاتین را محقق می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مذاکرات اولیه با شرکت‌هاونزوئلایی در حوزه سلامت، نفت، گاز و پتروشیمی‌انجام شده است و امیدواریم بتوانیم تا انتهای نمایشگاه تفاهم نامه‌ها و توافق نامه‌هایی با این شرکت‌ها و دولت ونزوئلا به امضا برسانیم. همچنین به دنبال این هستیم که مذاکرات همکاریبا شرکت‌های ونزوئلایی را پس از اتمام نمایشگاه نیز ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: حضور در نمایشگاه‌هایی که اختصاصاً برای جمهوری اسلامی‌ایران یا تعداد محدودی از کشورها برگزار می‌شود، یک فرصت بسیار طلایی برای معرفی کامل توانمندی شرکت‌ها با تمرکز و توجه بالای مخاطب است.
 
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۹۸۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما