۰
 ثبت بیش از ۳هزار میلیارد تومان درخواست وام در فاز آزمایشی

همکاری دیجی‌پی و بانک ملت وارد فاز عملیاتی شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴
همکاری دیجی‌پی و بانک ملت وارد فاز عملیاتی شد
همکاری دیجی‌پی و بانک ملت وارد فاز عملیاتی شد

آی‌تی‌من- بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، از هفته دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ ارائه سرویس خرید اقساطی از دیجی‌کالا با شرایط جدید و با همکاری بانک ملت، آغاز و فرصتی فراهم شد تا دارندگان حساب در این بانک بتوانند تا سقف ۳۰میلیون تومان از دیجی‌کالا خرید کنند و هزینه آن را به‌صورت اقساطی بپردازند. در فاز آزمایشی این طرح و بدون اطلاع‌رسانی گسترده بیش از ۱۰۰ هزار درخواست برای دریافت این وام ثبت شد (نزدیک به ۳۰۰۰ درخواست معادل ۹۰ میلیارد تومان در هر روز) و با وجود آن‌که مدت زمان پیش‌بینی شده برای فاز آزمایشی دو ماه در نظر گرفته شده بود، به دلیل استقبال گسترده، فاز اجرایی و عملیاتی این طرح از بیستم شهریور آغاز شد. در طرح جدید خرید اقساطی دیجی‌کالا متقاضیان در صورت داشتن شرایطی همچون حساب فعال در بانک ملت، دسته چک به‌نام کاربر درخواست دهنده و کسب رتبه اعتباری مورد نیاز در فرآیند اعتبارسنجی می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار از بانک ملت دریافت و از میان بیش از ۸ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا اقساطی خرید کنند. درخواست کنندگان برای دریافت این اعتبار، نیازی به ضامن ندارند و همه کاربرانی که در رده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال قرار دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گفته روابط عمومی دیجی‌پی با وجود آن‌که همه فرایندهای ثبت‌نام تا دریافت وام، به‌صورت غیرحضوری، و به‌راحتی از طریق اپلیکیشن قابل انجام و پی‌گیری‌ست، این شرکت برای رفاه حال کاربران و تسریع در فرآیند دریافت مدارک و چک، دو مرکز حضوری پشتیبانی عملیات را در غرب تهران (شهرک غرب) و شرق تهران (نارمک) راه‌اندازی کرده است تا کاربرانی که تمایل دارند فرایند دریافت اعتبار را با همراهی کارشناسان این شرکت انجام دهند، بتوانند به این دو مرکز مراجعه کنند.

در وب‌سایت دیجی‌پی، می‌توانید به اطلاعات جامع‌تری درباره نحوه دریافت این اعتبار و شرایط مورد نیاز برای آن دست پیدا کنید و در اپلیکیشن برای ثبت درخواست این اعتبار اقدام کنید.
 
کد مطلب : ۲۷۹۸۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين