۶
۰
برای تمام مشترکان

نرخ قبوض تلفن ثابت افزایش یافت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸
نرخ قبوض تلفن ثابت افزایش یافت
نرخ قبوض تلفن ثابت افزایش یافت

آی‌تی‌من- در قبض اخیر که برای خط تلفن منزل من صادر شده ردیفی به نام هزینه خدمات مکالمه صوتی به مبلغ 15 هزار تومان درج شده است در حالی که اصلا از خط موجود استفاده نمی‌کنم و حدود یک سال هست ماهیانه آبونمان و .. خط را می‌پردازم. دلیل این افزایش هزینه چیست؟

صورت‌حساب این دوره تلفن ثابت برای همه مشترکان افزایش یافته است و اکنون مشترکان دلیل درج ردیف هزینه جدید در قبوض تلفن ثابت را سوال می‌کنند.

این تغییرات ناشی از اجرای دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت در راستای حداقل جبران هزینه نگهداری از خطوط تلفن ثابت است که از ابتدای شهریور 1401 اجرایی شده است و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مشترکان با پرداخت ۲۰ هزارتومان هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی، ۴هزار و ۴۴۴ دقیقه مکالمه رایگان درون شهری یا به همان میزان مکالمات بین شهری و همراه دریافت می‌کنند.

این طرح برای سایر مراکز استان‌ها، ۱۵ هزار تومان و ۳هزار و۳۳۳ دقیقه مکالمه رایگان و برای سایر شهرها، ۱۰ هزار تومان و ۲هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان است.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۹۸۷۱
نظرات شما
Iran, Islamic Republic of
ما طرح نخواهیم کی رو باید ببینیم ؟
فقط به فکر کسب درآمد نامشروع خودشونو!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه میکنند بدون اجازه دزدی میکنند ،من خودم از این قضیه شاکی هستم و تمایلی به مکالمه رایگان ندارم چرا این مبلغ را کسر میکنند، چون استفاده خاصی ندارم هزینه تلفن من هر بار ۳ یا ۴ هزار تومان است، حق الناس است دزدی نکنید
روبین.
Iran, Islamic Republic of
به این میگن پول زور. این که میشه درآمد حرام . شاید هم یه فتوی به نفع مخابرات داده بشه کا حلالش کنه. یعنی چی استفاده نکن ولی بیست هزار بده. تو این زمونه کی از تلفن ثابت استفاده میکنه مگر برای دستگاه پوز که باز برای مکالمه استفاده نمیشه.
Romania
27000ت بابت یکماه تلفن ثابت پرداخت کردیم، بخاطراینکه تلفن منزل قطع نشه. آیاظلم نیست؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا این نوع دزدی آشکار مخابرات از جیب مردم است ،یعنی دزدی تمام عیار،این دیگر چه کشوری است که هر دستگاه ویا سازمان دولتی ب ای جبران کسری بودجه و یا سایر کارهای خود ،اقدام به این نوع کار روی می آورند واقعا جای تاسف و شرم ساری برای این دولت بی کفایت می باشد،،
محمدی
Iran, Islamic Republic of
من این طرح مخابراتونمیخوام کی روبایدببینم که این ۲۰هزارتومان کاسم نیا
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما