۰

ممنوعیت دائمی‌کاربران توییتر حذف می‌شود؟

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱
ممنوعیت دائمی‌کاربران توییتر حذف می‌شود؟
ممنوعیت دائمی‌کاربران توییتر حذف می‌شود؟

آی‌تی‌من- به گفته چند منبع آگاه این شرکت فناوری مشغول بررسی ابزارهای دیگر بازبینی محتوا است که می‌توان آنها را جایگزین جریمه‌های سختگیرانه ناشی از نقض برخی قوانین دانست.

اما بعید به نظر می‌رسد هرگونه تغییری مسیر را برای بازگشت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به توییتر فراهم کند. این درحالی است که رفع ممنوعیت‌های مربوط به نقض قانون پلتفرم در مقابل ایجاد خشونت همچنان تحت بررسی است.

در همین راستا کارمندان توییتر مشغول بررسی حوزه‌هایی هستند که کاربران به دلایل نقض قوانین سبک تر مانند اشتراک گذاری اخبار جعلی با اقدامی‌سختگیرانه مانند قطع دسترسی به پلتفرم روبه‌رو شده‌اند.

روند بررسی قوانین توییتر چند ماه قبل آغاز شده و هنوز هیچ گونه جمع بندی در این خصوص انجام نشده است. کاهش سختگیری‌ها درباره ممنوعیت‌های دائم از سوی ایلان ماسک پیشنهاد شده بود. او تصمیم داشت در آوریل سال جاری میلادی این شبکه اجتماعی را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار بخرد اما بعداً از تصمیم خود منصرف شد.

در همین راستا توییتر به دادگاه شکایت کرد و قاضی دادگاهی در دلاور تاریخ بررسی پرونده را ۱۷ اکتبر اعلام کرد و توافق کرد تا ۱۷ نوامبر صبر کند تا دو طرف فرصت بیشتری برای دستیابی به یک راه حل داشته باشند.

 
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۹۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما