۰

غافلگیری بلواسکای از مهاجرت کاربران توییتر در پی شوخی ایلان ماسک

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۴
غافلگیری بلواسکای از مهاجرت کاربران توییتر در پی شوخی ایلان ماسک
غافلگیری بلواسکای از مهاجرت کاربران توییتر در پی شوخی ایلان ماسک

آی‌تی‌من- «جک دورسی»، هم‌بنیان‌گذار توییتر، در سال‌های گذشته توسعه شبکه اجتماعی جدیدی به نام بلواسکای (Bluesky) را آغاز کرد که از یک پروتکل جدید و غیرمتمرکز برای این پلتفرم استفاده می‌کند. این شبکه اجتماعی در سال های گذشته نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای تست نسخه بتا را آغاز کرد و حالا اپلیکیشن iOS بلواسکای روی اپ استور موجود است. بااین‌حال، فقط کاربرانی که دعوت‌نامه داشته باشند، می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.
 
از زمانی که درباره بلواسکای خبر جدیدی منتشر شد، حدود یک سال می‌گذرد و تاکنون صحبت دیگری پیرامون آن به میان نیامده بود. اما اکنون مهاجرت کاربران زیادی از توییتر به بلواسکای به علت جلوگیری از استخراج اطلاعات با مسدود کردن دسترسی کاربران بدون اکانت به توییت‌ها و اعمال دیگر محدودیت‌های جدید مشاهده می‌شود.

با این حال شرکت بلواسکای ظاهراً همچنان در کنترل و ساماندهی کاربران خود با مشکل جدی همراه است و در همین خصوص در بیانیه این پلتفرم آمده است: «موقتاً ثبت‌نام‌های بلواسکای را متوقف می‌کنیم. تیم ما به تلاش برای حل مشکلات عملکردی موجود ادامه می‌دهد.»

بلواسکای همچنین می‌گوید با حجم رکوردشکنی از ورود کاربران روبه‌رو شده است.

«پل فریزی»، مهندس این شرکت، می‌گوید آن‌ها برای حل بخشی از مشکلات خود چند به‌روزرسانی را منتشر کرده‌اند تا حداقل مشکل بار سرور کمتر شود.
 
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۸۱۲۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما