۰

«گوگل پلی»، «لینکدین» و «اپ استور» رفع فیلتر شدند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴
گوگل پلی»، «لینکدین» و «اپ استور» رفع فیلتر شدند
گوگل پلی»، «لینکدین» و «اپ استور» رفع فیلتر شدند

آی‌تی‌من-  به نوشته ایرنا دیروز برخی کاربران شبکه‌های اجتماعیاز رفع محدودیت برخی نرم‌افزارهای خارجی پس از فروکش کردن آشوب‌های اخیر خبر داده‌اند.

بر اساس این مشاهدات،  همزمان با خروج از فضای امنیتیو بازگشت آرامش به فضای کشور پس از آشوب‌های اخیر،امکان فعالیت مجدد «گوگل پلی»، «اپ استور» و «لینکدین»فراهم شده و هم‌اکنون دسترسی به این نرم افزارها امکان پذیراست. 

به این ترتیب فعلا خبری درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ مطرح نشده است.

در همین حال، محمداحسان خرامید، رئیس مرکز اطلاع‌رسانیو روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیروز در توییتی نوشت: « با پیگیری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برخی از پلتفرم‌هایی که اثرات کمتری در دامن زدن به التهابات اخیر داشتند رفع فیلتر شدند.

بر همین اساس پلتفرم های لینکدین، گوگل ادز و اپ استور از ساعت ۱۲ امروز (دیروز)، مجددا در دسترس کاربران قرار گرفت.»

وی البته توضیح نداده است که اصولا پلتفرم‌ها به عنوان سکوی انتشار محتوای تولیدی کاربران، چه نقشی در اعتراضات اخیر بازی کرده بودند.

از سوی دیگر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در پاسخ به مطالب رسانه‌ها، با بیان اینکه از زمان شروع اعتراضات در کشور به هیچ‌وجه قطعی کامل و سراسری اینترنت در کشور رخ نداده، تاکید کرد که «طی یک ماه گذشته تمامی سرویس‌هایداخلی بدون هیچ اختلالی مشغول خدمات‌دهی به هم‌وطنان عزیز بوده‌اند.»
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۹۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين