۰
از سوی نصر تهران

«تریبون آزاد مطالبات صنفی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
«تریبون آزاد مطالبات صنفی» برگزار می‌شود
«تریبون آزاد مطالبات صنفی» برگزار می‌شود

آی‌تی‌من- تداوم محدودیت‌های دسترسی به اینترنت بین‌المللی و همچنین مسدود بودن برخی سرویس‌ها و پلتفرم‌ها موجب افزایش ضرر و زیان‌های مادی و معنوی به کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال و اعتراض گسترده اعضای صنف فناوری اطلاعات و مطالبه جدی آنها از هیات مدیره این سازمان شده است.

به همین منظور طی هماهنگی‌های انجام شده با وزارت ارتباطات، ضمن دعوت از آقای عیسی زارع‌پور، وزیر محترم ارتباطات به عنوان بالاترین مقام اجرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و رئیس کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال و هیأت همراه برای شنیدن بی‌واسطه مشکلات و دغدغه‌های اعضا و همچنین اعلام شفاف موضع این وزارتخانه در رابطه با تصمیمات اخذ شده، این سازمان روز دوشنبه، دوم آبان ماه از ساعت 10 تا 12 «تریبون آزاد مطالبات صنفی» را در سالن اجتماعات دبیرخانه نصر تهران برگزار خواهد کرد.

شرکت‌ها و افراد دارای عضویت معتبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران که برای حضور در این برنامه راغب هستند، می‌توانند تا پایان وقت اداری امروز، یکشنبه اول آبان ماه 1401 از ثبت نام کنند.

گفتنی است به دلیل محدودیت زمانی و مکانی، دبیرخانه سازمان در این نوبت پذیرای حدود 15 نفر خواهد بود. بنابراین از تمامی ‌اعضای این سازمان درخواست شده است که افرادی را به نمایندگی از خود در موضوعات مختلف به شکلی که حداکثر موارد پوشش داده شود، برای حضور در این نشست انتخاب کنند و از هر شرکت نیز به جهت محدودیت فضا لطفا یک تا دو نفر حضور داشته باشند.

همچنین اگر تعداد متقاضیان برای حضور در این برنامه بیش از حد انتظار شود، طی سازوکاری از تعدادی از علاقه‌مندان برای حضور دعوت می‌شوند و باقی اعضا می‌توانند به صورت آنلاین این برنامه را دنبال کنند. در صورت موفقیت برگزاری این دوره تلاش خواهد شد در زمان‌های دیگری نیز این برنامه برگزار شود.

 
کد مطلب : ۲۸۰۰۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما