۰

سخنگوی دولت: مقابل دیکتاتوری اینستاگرام می‌ایستیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
سخنگوی دولت: مقابل دیکتاتوری اینستاگرام می‌ایستیم
سخنگوی دولت: مقابل دیکتاتوری اینستاگرام می‌ایستیم

آی‌تی‌من- علی بهادری جهرمی‌ درجمع دانشجویان دانشگاه قم افزود:‌ کشور ما به واسطه سوء مدیریت‌های داخلی و عقبه دیکتاتوری و پادشاهی، از پیشرفت‌های معمول دنیا با وجود  تمام ظرفیت‌های درونی آن عقب مانده‌است.

بهادری جهرمی درباره علت قطعی اینترنت پس از حوادث اخیر، گفت: دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرده است  بلکه برخی پیام‌رسان‌های خاص فیلتر شدند این در حالی است که دولت قبل از حوادث مشابه تمام اینترنت را قطع می‌کرد و استثنایی قائل نمی‌شد.

وی ادامه داد: اینستاگرام به چه بهانه ای عکس سردار سلیمانی را حذف می‌کند اما آموزش ساخت کوکتل مولوتوف، پاره شدن گلوی سرباز و سایر تصاویر خشونت آمیز را به راحتی پخش می‌کند، این شبکه اجتماعی تحت کنترل حاکمیت دیکتاتوری آمریکا عمل می‌کند.

بهادری جهرمی گفت: جمهوری اسلامی‌در برابر دیکتاتوری رسانه‌ای حاکم در اینستاگرام و سایر رسانه‌های تغذیه شده از دلارهای سعودی و انگلیسی خواهد ایستاد، برای ما فرقی بین دیکتاتوری رسانه ای غرب و شرق وجود ندارد.

وی گفت: شعار زن،زندگی،آزادی، و مرد، میهن و آبادی شعار ما نیز هست و شعار زیبایی است، ما در پی رسیدن به این هدف هستیم  اما دولت با هر گونه دیکتاتوری رسانه ای و اقتصادی مخالف است و به دنبال شنیده شدن صدای ملت خود در عرصه جهانی است و با بی نظمی‌در هیچ امری موافق نیست .

 
مرجع : ايرنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۰۰۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما