۰

جعل هویت در توییتر ممنوع می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۰
جعل هویت در توییتر ممنوع می‌شود
جعل هویت در توییتر ممنوع می‌شود

آی‌تی‌من-  ایلان ماسک اعلام کرد ماموریت توییتر تبدیل شدن به دقیق‌ترین منبع اطلاعات درباره جهان بوده است این امر گمانه زنی‌هایی درباره دستیابی به این هدف و چه کسی صحت اطلاعات را مشخص می‌کند، به وجود آورده است.

این در حالی است که از زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد توییتر را خریده، بسیاری از آگهی دهندگان از صرف هزینه در این پلتفرم خودداری کرده‌اند. در همین راستا ماسک گفت: توییتر باید به دقیق‌ترین منبع اطلاعات جهان تبدیل شود. این هدف ماست.

به سرعت هزاران پاسخ برای این توییت ثبت شد و جک دورسی مدیر ارشد پیشین آن نیز در توییتی نوشت: صحیح برای چه کسی؟

علاوه بر این موارد ایلان ماسک اعلام کرد کاربران توییتری که حسابی به اسم شخص دیگر باز می‌کنند و مشخص نمی‌کنند این حساب اصلی نیست، به طور دائم و بدون هشدار از پلتفرم حذف می‌شوند.

از سوی دیگر، ماسک در توییتی جداگانه اعلام کرد تا پیش از این توییتر قبل از تعلیق حساب کاربری هشدار صادر می‌کرد اما اکنون چنین حساب‌هایی بدون هشدار و بدون استثنا حذف خواهند شد.

او در این باره نوشت: این روند شرایطی برای دریافت تیک آبی است. به گفته او هرگونه تغییر نام به از بین رفتن موقت تیک آبی می‌شود.

همچنین طبق گزارش نیویورک تایمز، این شبکه اجتماعی اعلام کرد راه‌اندازی سرویس اعطای تیک آبی با پرداخت حق عضویت ۸ دلار در ماه را تا قبل از پایان یافتن انتخابات میان دوره مجلس آمریکا به تعویق می‌اندازد.

البته توییتر نسبت به درخواست اظهار نظر در این باره واکنشی نشان نداده است. انتخابات میان دوره مجلس آمریکا روز ۳ شنبه برگزار می‌شود و طی آن مشخص می‌شود کدامیک از احزاب جمهوری خواه یا دموکرات کنترل کنگره این کشور را برعهده می‌گیرند.

تغییرات در فرایند احراز هویت توییتر در حالی انجام می‌شود که ایلان ماسک هفته قبل این شبکه اجتماعی را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید. روز شنبه توییتر اپلیکیشن خود را در اپ استور اپل آپدیت و اعلام کرد به ازای سرویس تیک آبی برای کاربران ماهانه ۸ دلار حق عضویت دریافت می‌کند.

از سوی دیگر به نوشته خبرگزاری بلومبرگ پس از آنکه توییتر تقریباً نیمی‌از کارمندان خود را اخراج کرد، اکنون با عده ای از آنها تماس گرفته خواهان بازگشت شان به شرکت شده است!

طبق گزارش موجود برخی از این افراد به اشتباه اخراج شده بودند. برخی دیگر نیز پیش از آن اخراج شدند که شرکت متوجه شود فعالیت و تجربه آنها برای ساخت ویژگی‌های جدید مورد نظر ماسک ضروری است.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۰۱۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما