۰

به‌روزرسانی گوشی‌های سامسونگ سریع‌تر می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۴
به‌روزرسانی گوشی‌های سامسونگ سریع‌تر می‌شود
به‌روزرسانی گوشی‌های سامسونگ سریع‌تر می‌شود

آی‌تی‌من- گوگل در روز 15 آگوست (24 مرداد ماه) سیستم‌عامل اندروید 13 را منتشر کرد. 

از سوی دیگر سامسونگ پس از مدت تقریبا 2 ماه و 10 روز نخستین آپدیت One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را طی روز 24 اکتبر (2 آبان ماه) برای خانواده گلکسی S22 منتشر کرد. 

از آن زمان تا به امروز، غول کره‌ای تعداد زیادی از دستگاه‌های خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل به‌روزرسانی کرده است.

بنابراین تاکنون سامسونگ در زمینه انتشار آپدیت One UI 5 سریع‌ترین عملکرد ممکن را ارائه کرده است.  کمپانی کره‌ای با رویکردی جدید تلاش کرده که تا حد امکان دستگاه‌های بیش‌تری را تحت پوشش قرار داده و در کنار چند مدل پرچم‌دار امسال تعدادی از گوشی‌های میان‌رده خود را نیز در سال 2022 به‌روزرسانی کند. 

با این‌حال سامسونگ قصد دارد تا در سال آینده، عملکرد خود را بیش از پیش بهبود دهد.

سامسونگ اخیرا با انتشار پستی در خبرنامه Korea today از موفقیت خود در زمینه انتشار آپدیت One UI 5 برای تعداد بیش‌تری از گجت‌های تولیدی این شرکت خبر داد. 

همچنین غول کره‌ای به کاربران اطمینان داد که آپدیت‌های آینده One UI با سرعتی بالاتر و برای دستگاه‌های بیش‌تری منتشر خواهند شد. 

اگرچه این یک وعده واقعی و ملموس نیست؛ اما بی‌تردید امسال انتشار به موقع آپدیت‌های نرم‌افزاری بالاخره به یکی از اولویت‌های اصلی سامسونگ تبدیل شد. در گذشته سامسونگ به‌‌عنوان یکی از بدترین شرکت‌ها در زمینه انتشار به‌روزرسانی‌های اندروید به‌شمار می‌رفت؛ اما پس از گذشت چند سال غول کره‌ای به یکی از بهترین بازیگران بازار در این عرصه تبدیل شد. 

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا شرایط کنونی را بهبود دهد و این موضوع به منزله یک خبر فوق‌العاده برای مشتریان خواهد بود.

بر اساس اعلام سامسونگ، گوشی‌های هوشمند گلکسی A52s 5G، گلکسی A32 و گلکسی زد فولد 2 در نوبت‌های بعدی دریافت آپدیت One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 تا پایان سال 2022 قرار دارند. 

عرضه گسترده‌تر نرم‌افزار جدید برای خانواده گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 در سراسر جهان تا پایان ماه نوامبر عملیاتی خواهد شد.
 
کد مطلب : ۲۸۰۲۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين