۰

بررسی روند برگزاری مجامع عمومی‌ سالیانه نظام‌های صنفی رایانه‌ای استان‌ها

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲
بررسی روند برگزاری مجامع عمومی‌سالیانه نظام‌های صنفی رایانه‌ای استان‌ها
بررسی روند برگزاری مجامع عمومی‌سالیانه نظام‌های صنفی رایانه‌ای استان‌ها

آی‌تی‌من-  طی روزهای گذشته برخی نظام‌های صنفی استان‌ها، جلسات مجمع عمومی ‌خود را برگزار کرده‌اند و سایر استان‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری آن هستند. در همین راستا و با هدف بررسی وضعیت برگزاری مجامع عمومی، هفته گذشته جلسه‌ مشترک یدر سازمان نصر کشور برگزار شد. در این جلسه که با حضور رئیس، خزانه دار، بازرس، مدیرکل حراست سازمان نصر کشور و همچنین تعدادی از روسای هیات مدیره و دبیران نظام­های استانی برگزار شد، حاضران نکاتی را درباره روند برگزاری مجامع استانی مطرح و بررسی کردند.

 تقدیر از روسا و دبیران نظام‌های استانی
در این نشست، سیدحسن‌هاشمی، ‌رئیس سازمان نصر کشور ضمن تقدیر از فعالیت­های ارزنده روسای هیات مدیره و دبیران نظام­های استانی در راستای پیشبرد اهداف سازمان و همچنین اقدامات به عمل آمده جهت برگزاری مجامع عمومی‌سالیانه، گزارشی از وضعیت صنعت فاوا در کشور و اقدامات و پیگیری‌های سازمان در این زمینه ارائه کرد. نجفی مشاور عالی رئیس سازمان نیز با ارائه گزارشی از برگزاری مجامع عمومی‌استان‌ها، توضیحاتی درباره آیین‌نامه اجرایی مواد 2 و 17 قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه­ای و مواد قانونی مربوط به برگزاری مجامع عمومی‌نظام‌های استانی و مجمع سازمان نصر کشور ارائه کرد.

 برگزاری جلسات با استان‌ها
ارائه گزارش توسط واحدی خزانه‌دار و ماجد بازرس سازمان پیرامون ثبت نظام‌های استانی و موضوعات مالی و مالیاتی، پاسخ به سوالات حاضرت توسط خزانه‌دار و بازرس، بررسی مشکلات نصرهای استانی و تاکید بر برگزاری مستمر جلسات نصر کشور با تمامی ‌استان‌ها از دیگر موضوعات این جلسه بود.
 
کد مطلب : ۲۸۰۳۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما