۰

الزام ارائه تسهیلات ویژه در بخش فناوری‌های نوظهور از سوی بانک‌ها

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
الزام ارائه تسهیلات ویژه در بخش فناوری‌های نوظهور از سوی بانک‌ها
الزام ارائه تسهیلات ویژه در بخش فناوری‌های نوظهور از سوی بانک‌ها

آی‌تی‌من- محمد حسین محمودی رئیس اداره بانکداری شخصی و بهبود تجربه مشتری بانک ملت در پنل تخصصی چالش‌های بکارگیری فناوری‌های نوظهور در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با بیان اینکه میان فناوری و نوآوری‌های نوظهور رقابت است اظهار کرد: اگر ما به اهداف مدنظرخودمان در حوزه فناوری‌های نوظهور دست پیدا کنیم ممکن است این موضوع در جامعه بازخورد خوبی نداشته باشیم از این رو ما باید با دقت در این راستا وارد عمل شویم.

وی افزود: همکاری با بخش غیرمالی در حوزه فناوری‌های نوظهور حائز اهمیت است و ما در این حوزه باید به این توجه کنیم که ما در حال از بین بردن منافع برخی از گروه‌های کوچک هستیم که ممکن است مانع ایجاد کار شوند از این رو باید دقت لازم را اتخاذ کنیم. رئیس اداره بانکداری شخصی و بهبود تجربه مشتری بانک ملت با بیان اینکه ما برای تحقق فناوری‌های نوین و توسعه باید یک هدف مشخص داشته باشیم تصریح کرد: در دنیای هوش مصنوعی ما در بانک ملت رویکردهایی را اتخاذ کردیم مثل برنامه بانک پلاس که مشخصا با حوزه هوش مصنوعی درآمیخته شده است و تجربه دوم ما در بانک ملت پروژه فرابانک ملت است که این موضوع نیز با رویکرد فناوری‌های نوین عجین شده است.

محمودی با اینکه ارائه تسهیلات بانکی در کشور ما براساس نظام اعتبارسنجی نیست و براساس وثیقه محوری است خاطرنشان کرد: ما در بانک ملت تجربه هوش مصنوعی در راستای اجرایی ارائه تسهیلات عملیاتی کردیم و بر این اساس بیش از ۱۰۰ هزار تسهیلات ارائه دادیم.

رئیس اداره بانکداری شخصی و بهبود تجربه مشتری بانک ملت با اشاره به اینکه بانک‌ها باید تسهیلات ویژه برای حوزه فناوری‌‌های نوظهور ارائه دهند و ریسک کنند تاکید کرد: حاکمیت باید در این خپزه همراه باشند و در این مسیر نهادها را همراهی کنند.
 
مرجع : فابانیوز
کد مطلب : ۲۸۰۶۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين