۰

بایدن دست به دامن اینفلوئنسرها می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
بایدن دست به دامن اینفلوئنسرها می‌شود
بایدن دست به دامن اینفلوئنسرها می‌شود

آی‌تی‌من- این تارنمای خبری آمریکایی مطلع شده است که جو بایدن با وجود اینکه هنوز به طور رسمی ‌نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را اعلام نکرده است،‌ برای جلب حمایت رای دهندگان جوان به صدها اینفلوئنسر شناخته شده در پلتفرم تیک‌تاک و دیگر شبکه‌های اجتماعی تکیه خواهد کرد.

این درحالی است که آمریکا و برخی دیگر از متحدانش از جمله انگلیس و فرانسه، استفاده از پلتفرم تیک تاک را به دلیل نگرانی‌های امنیتی در دستگاه‌های الکترونیکی دولتی ممنوع اعلام کرده‌اند.

در این میان، دموکرات‌ها با پررنگ شدن احتمال منع استفاده از این پلتفرم ساخت چین، در مورد دلسرد شدن رای‌دهندگان جوان در این کشور برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ابراز نگرانی کرده‌اند.

آکسیوس در ادامه توضیح می‌دهد: تیم استراتژی دیجیتال بایدن در حال ارتباط گرفتن با صدها اینفلوئنسر فضای مجازی در آمریکا است. در همین راستا، راب فلاهرتی مدیر این تیم به عنوان دستیار رییس‌جمهور آمریکا منصوب شده که از نظر مقام و درجه با مدیر ارتباطات و سخنگوی کاخ سفید در یک سطح قرار دارد.

بنابر این گزارش، این امر تا حدی برای بایدن حیاتی است و این امکان وجود دارد که یک اتاق جلسه را در کاخ سفید برای فعالیت حضوری این اینفلوئنسرها اختصاص دهد. همچنین گزارش شده است که کاخ سفید قصد دارد در سفرهای بایدن به ایالت‌های مختلف این کشور با اینفلوئنسرهای محلی که دنبال کننده‌های محلی دارند، نیز ارتباط برقرار کند.

جن اومالی معاون رئیس کارکنان کاخ سفید در این رابطه به آکسیوس گفت: ما علاوه بر جوانان به دنبال ارتباط گرفتن با مادران، فعالان آب‌وهوایی و مردمی‌هستیم که از پلتفرم‌های مختلف برای کسب اطلاعات استفاده می‌کنند.

این گزارش با اشاره به اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا دنبال‌کننده‌های بسیاری در فضای مجازی دارد، می‌افزاید: سیاست بایدن می‌توانند راهکاری برای رقابت ترامپ که او نیز در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد، باشد.
 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۸۱۰۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما