۰

۲.۵ میلیارد تومان هدیه نقدی در جشنواره طوفانی باشگاه مشتریان ویپاد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۵
۲.۵ میلیارد تومان هدیه نقدی در جشنواره طوفانی باشگاه مشتریان ویپاد
۲.۵ میلیارد تومان هدیه نقدی در جشنواره طوفانی باشگاه مشتریان ویپاد

آی‌تی‌من- وی‌کلاب؛ باشگاه مشتریان ویپاد (ترابانک پاسارگاد) است که به‌صورت مداوم جشنواره‌های متنوع با هدایای نقدی چشمگیری برای کاربران خود برگزار می‌کند. به این ترتیب، کاربران ویپاد می‌توانند در کنار تجربه کاربری خوب در یک بانک تمام-دیجیتال و برخورداری از امکاناتی مانند گرفتن تسهیلات آنلاین، فوری و بدون ضامن و وثیقه و … همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشند.

این جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود و ۲.۵ میلیارد تومان هدیه برای ۱۰۲ برنده دارد. جزئیات هدایا و قرعه‌کشی آن به‌ این صورت است:

هدایا:
• برنده ۱: ۳۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی
• برنده ۲: ۲۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی
• ۱۰۰ برنده دیگر: تا ۲۰ میلیون تومان هدیه نقدی برای هر نفر بر اساس امتیاز

قرعه‌کشی:
در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ قرعه‌کشی این جشنواره به‌صورت زنده بر بستر آنلاین پخش خواهد شد.
اطلاعات کامل نحوه شرکت در جشنواره، هدایا، تاریخ قرعه‌کشی و … در صفحه جشنواره طوفانی ۲.۵ میلیارد تومانی ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد آمده است.

تنها با افتتاح حساب آنلاین و چند دقیقه‌ای وارد وی‌کلاب شوید!
برای وارد شدن به وی‌کلاب، کافیست با ویپاد افتتاح حساب انجام دهید. پس از آن می‌توانید موجودی حساب‌تان را افزایش دهید، امتیاز دریافت کنید و با امتیازات خود برای شرکت در جشنواره‌هایی که به‌صورت مداوم برگزار می‌شوند، کد شانس قرعه‌کشی بخرید و همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشید.

کاربران برای شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد، با افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و ورود به بخش «وی‌کلاب» در جشنواره شرکت و کد شانس قرعه‌کشی را دریافت کنند.
 
کد مطلب : ۲۸۱۱۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما