۰

«داپ اَپ» از سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵
«داپ اَپ» از سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد
«داپ اَپ» از سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد
 
آی‌تی‌من- یکشنبه ۲۱ خردادماه طی مراسمی در هتل استقلال با حضور مدیران اکوسیستم نوآوری، فناوری و فین‌تکی ایران و سخنرانی علی جواهرچیان رییس هیات مدیره، سجاد شفیعی زاده مدیر فنی و میعاد صادقی مدیر پروژه میعاد ایرانیان از سرویس‌های جدید داپ اَپ؛ وام خرید، طرح خرید اعتباری ترنج و طرح وام قرض‌الحسنه میعاد ایرانیان رونمایی شد.
 
همچنین در ادامه مراسم از شرکای تجاری داپ اَپ که در تحقق اهداف و استراتژی‌های آن نقش مؤثری داشته‌اند، تقدیر و تشکر شد و به سؤالات خبرنگاران و میهمانان پاسخ دادند.
 
داپ اَپ، به عنوان اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در ایران، با همکاری شبکه بانکی کشور، خدمات مالی متنوع و جذابی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در حوزه پاداش نقدی خرید، داپ اَپ به مشتریان خود اجازه می‌دهد که با خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد، تا ۵۴ درصد پاداش نقدی دریافت کنند و آن را به صورت نقد یا بصورت استفاده در خرید‌های بعدی به کار ببرند. در حوزه اعتبار و وام خرید، داپ اَپ با طرح‌های جذاب وام خرید، ترنج و میعاد ایرانیان، به مشتریان خود کمک می‌کند تا با شرایط مناسب و بازپرداخت آسان، نیازهای خود را برآورده کنند. در حوزه مدیریت ثروت، داپ اَپ با طرح اعتبار خرید افزایشی، قابلیت درخواست و دریافت اعتبار ماهانه تا ۱۳ درصد موجودی کیف پول را به مشتریان خود می‌دهد.
 
علی جواهرچیان، رئیس هیأت مدیره داپ اَپ، در این مراسم گفت: یکی از ایده‌های جدیدی که امروزه به دفعات شنیده شده، کش‌بک (Cashback) است که شبیه به تخفیف گرفتن بوده ولی کاربرد آن متفاوت است. در این سازوکار جدید، درصدی از مبلغ کل خرید به عنوان پاداش نقدی به حساب فرد و یا کیف پول الکترونیک او بازگردانده می‌شود و او می‌تواند در خریدهای بعدی از این اعتبار استفاده کند و یا آن را به طور نقدی دریافت کند.
 
وی با مقایسه تخفیف با کش‌بک افزود: تخفیف دوره‌ای و کوتاه‌مدت و کش‌بک دائمی و بلندمدت است. همچنین هدف از تخفیف، تخلیه انبار و هدف کش‌بک وفادارسازی مشتری است.
 
وی اضافه کرد: شرکت دانش‌بنیان درنیکا اندیشه پرهام  با برند «داپ اَپ» به عنوان اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در ایران بر بستر شبکه بانکی به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان‌کیش و تجارت الکترونیک پارسیان سرویس کش‌بک را به مشتریان ارائه می‌دهد.
 
جواهرچیان  گفت: در واقع «داپ اَپ» پلتفرم جامع مالی است که در حال حاضر، در سه حوزه پرداخت همراه با پاداش نقدی خرید، اعتبار و وام خرید در طرح‌های مختلف و مدیریت ثروت، خدمات ارائه می‌کند.
 
وی افزود: داپ اَپ در دومین حوزه فعالیت خود یعنی حوزه اعتبار و وام خرید، گام بزرگی برای تحقق اهداف و استراتژی‌های خود برداشت. به عبارتی، با اعطای اعتبار خرید و وام خرید بلند مدت به تأمین نیازهای مشتریان و صاحبین کسب‌وکار سرعت بالایی بخشید.
 
وی  درخواست آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، عدم نیاز به ضامن و فقط با یک چک صیادی،عدم نیاز به چک صیادی برای مشتریان سازمانی و صرفا با ضمانت کسر از حقوق را مهم‌ترین مزایای این طرح‌ها اعلام کرد.
 
میعاد صادقی، مدیر پروژه میعاد ایرانیان نیز توضیحاتی در مورد اختصاص وام قرض‌الحسنه ده میلیون تا ده میلیارد تومانی با هدف کارآفرینی و توسعه اشتغال ارایه کرد و گفت: امکان پرداخت مجدد وام قرض‌الحسنه به متقاضی به صورت سالانه با ضریب افزایشی ۱۰ برابری وجود دارد.
 
وی افزود: داپ اَپ در سومین حوزه فعالیت خود، خدماتی را با عنوان طرح اعتبار خرید افزایشی ارائه می‌دهد. مهم‌ترین مزایای این طرح عبارتند از: امکان دریافت اعتبار افزایشی ماهانه تا 13 درصد موجودی کیف پول، افزایش قدرت خرید مشتریان، اختصاص مزایای مختلف از طریق عضویت در یکی از سطوح طرح (طلایی، نقره‌ای و برنزی).
 
در ادامه این مراسم پنل رونمایی و بررسی سرویس‌های جدید داپ اَپ با حضور علی جواهرچیان رئیس هیأت مدیره داپ اَپ، سجاد شفی‌زاده مدیر فنی داپ اَپ و میعاد صادقی مدیر پروژه میعاد ایرانیان برگزار شد.


 
همچنین پنل دیگری با موضوع ارزش آفرینی فین‌تک‌ها برای کسب‌وکارها و مشتریان با مدیریت شفی‌زاده، امیر راسخ عضو هیئت مدیره انجمن فین‌تک و مدیر توسعه کسب‌وکار ایزی‌پی، علی اژدری مشاور بانکی در حوزه پرداخت و برنامه‌های وفاداری و بانکداری شرکتی، وحید شامخی عضو هیات مدیره انجمن فین‌تک و مدیر توسعه کسب‌وکار نوبیتکس و علیرضا هوشمند عضو هیئت مدیره انجمن فین‌تک و رئیس هیأت مدیره «قسطا» برگزار شد و در نهایت جشن سه سالگی با برش کیک ادامه یافت.


 
کد مطلب : ۲۸۱۱۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما