۰
دبیر کل نصر کشور در حاشیه نمایشگاه الکامپ مطرح کرد:

تاریخ برگزاری الکامپ از یکسال قبل باید مشخص باشد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۹
تاریخ برگزاری الکامپ از یکسال قبل باید مشخص باشد
تاریخ برگزاری الکامپ از یکسال قبل باید مشخص باشد

آی‌تی‌من- وی افزود: وقتی تاریخ برگزاری نمایشگاه از سال قبل مشخص باشد هم شرکت های داخلی و هم خارجی می توانند با برنامه ریزی بهتری در نمایشگاه حضور داشه باشند و برگزارکننده نمایشگاه نیز به الطبع می تواند با حساسیت بیشتری برنامه‌ریزی کند.

دبیر کل نصر کشور اضافه کرد: تا حدود زیادی مشکل زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ حل شده بود ولی به دلیل کرونا و به تعویق افتادن برگزاری نمایشگاه‌ها این نظم بهم خورد ولی قطعا دوباره تاریخ مشخص و فیکس خواهد شد.

وی در عین حال افزود: شرکت نمایشگاه‌ها و وزارت صمت باید ترتیبی دهند که نظام صنفی رایانه‌ای برای چند دوره برگزارکننده این نمایشگاه باشد تا بتوانیم برای حضور شرکت‌های خارجی در برنامه‌ریزی کنیم. آنچه که دغدغه ماست ساماندهی بازار و ایجاد محیطی سالم و رقابتی است که الکامپ می‌تواند بستری برای این موضوعات باشد.

معروفی در مورد تفاهم بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و کشور در خصوص برگزاری الکامپ گفت:  اختلاف نظراتی در این مورد وجود داشت که اکنون رفع شده و سازمان آمادگی دارد با تشکیل دبیرخانه دائمی الکامپ برای چند سال پیاپی الکامپ را برنامه ریزی و برگزا کند.

معروفی تاکید کرد: این رویداد محلی برای معرفی افراد به همدیگر و انجام مارکتینگ است. امیدوارم الکامپ مشکلات صنعت IT را برطرف کند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۲۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما