۰

رونمایی از جدیدترین راهکارهای ارتباطی و ابری مبین‌نت در نمایشگاه الکامپ

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳
رونمایی از جدیدترین راهکارهای ارتباطی و ابری مبین‌نت در نمایشگاه الکامپ
رونمایی از جدیدترین راهکارهای ارتباطی و ابری مبین‌نت در نمایشگاه الکامپ

آی‌تی‌من- محمد حسین افتخاری معاونت بازاریابی وفروش انبوه شرکت ارتباطات مبین‌نت با اعلام این مطلب گفت: در غرفه ما، بازدیدکنندگان این فرصت اختصاصیرا خواهند داشت تا شاهد محصولات پیشگامانه و کشف پتانسیل راه‌حل‌های ابری پیشرفته برای زندگی شخصی و کسب‌وکار خود در هر مقیاسی باشند. تیم کارشناسان ما برای ارایه چشم‌انداز، دمو و مشاوره‌های شخصی آماده هستند و تجربه‌ای جذاب و آموزنده را برای همه شرکت‌کنندگان تضمین می‌کنند.

وی افزود: با راه‌حل پیشرفته اینترنت LTE ثابت ما، به دنیای اتصالات پرسرعت قدم بگذارید. اگر کسب‌وکاری هستید که به دنبال اتصال بدون وقفه است یا یک کاربر خانگی که مایل به قابلیت‌های مرور و پخش یکپارچه است، راه‌حل ما قابلیت اطمینان و سرعت استثنایی را ارایهمی‌دهد، با این امکان که شما در هر مکانی از کشور می‌توانید از سرویس اینترنت ما استفاده کنید. 

معاونت بازاریابی و فروش انبوه شرکت ارتباطات مبین‌نت عنوان کرد: روش‌های تامین امنیت محل کسب‌وکار یا محل زندگی در چشم‌انداز دیجیتال امروزی بسیار مهم است. در غرفه مبین‌نت جدیدترین راهکار ابری نظارت تصویری برای شما در دسترس خواهد بود. سرویس مبینیو راه‌حلی نوآورانه است که از قدرت ابر برای ایجاد انقلابی در نظارت تصویری استفاده می‌کند. با نظارت از راه دور، تجزیه و تحلیل هوشمند و ذخیره‌سازی مقیاس‌پذیر، کسب‌وکارها می‌توانند زیرساخت امنیتی خود را به سطحجدیدی ارتقا دهند.

وی افزود: با مجموعه راه‌حل‌های جامع مبین‌نت، امکانات بی‌حدوحصر رایانش ابری را کشف کنید؛ زیرساخت ما به‌عنوان سرویس (IaaS) منابع محاسباتی مقیاس‌پذیر را ارایه می‌دهد. پایگاه داده نیز به‌عنوان سرویس (DBaaS) مدیریت کارآمد داده را تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید به‌طور یکپارچه برنامه‌ها را با پلتفرم به‌عنوان سرویس(PaaS) مستقر کرده و توسعه دهید و با استفاده ازObject Storage از ذخیره‌سازی داده ایمن و مقیاس‌پذیر استفاده کنید. راه‌حل‌های ابری ما به کسب‌وکارها برای رونق در عصر دیجیتال قدرت می‌بخشد.

وی همچنین گفت: از بازدیدکنندگان دعوت می‌کنیم تا از غرفه مبین‌نت در سالن 35 دیدن کنند و سفری همه‌جانبه را در راه‌حل‌های آینده مخابراتی آغاز کنند. با تیم حرفه‌ای ما تعامل داشته باشند، شاهد دموهای زنده ماباشند و بینش‌های ارزشمندی در مورد اینکه چگونه محصولات ما می‌توانند عملیات کسب‌وکار شما را متحول کنند، به دست آورند. بیایید باهم آینده راهکارهای ارتباطی و ابری را شکل دهیم.
کد مطلب : ۲۸۱۲۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين