۰
حمایت وزیر ارتباطات از برگزاری محدود نمایشگاه

الکامپ 99 در سه بخش مجزا اجرا می‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
الکامپ 99 در سه بخش مجزا اجرا می‌شود
الکامپ 99 در سه بخش مجزا اجرا می‌شود

آی‌تی‌من- بهمن حسین زاده، با بیان اینکه هفته گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت سهامی ‌نمایشگاه و نمایندگان سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای برگزار شد، گفت: موضوع این جلسه چگونگی برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹بود که بر اساس تقویم نمایشگاهی می‌بایست این نمایشگاه در شهریور سال ۹۹ برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه الکامپ یکی از نمایشگاه‌های پر مخاطب کشور است، پیش نویس ثبت نامی‌ که فراخوان شده بود، از سوی دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های استارتاپ و فعالین حوزه نرم‌افزاری مورد استقبال قرار گرفت. حسین زاده با بیان اینکه برای برپایی نمایشگاه الکامپ متناسب با محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، به این نتیجه رسیدیم که این نمایشگاه را به صورت جزء به جزء برگزار کنیم اظهار داشت: در جلسه قبلی که با نظام صنفی رایانه‌ای داشتیم، تصمیم گرفتیم نمایشگاه الکامپ در سه بخش مجزای دولت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی و الکام استارز( استارتاپ‌ها) برگزار شود.
وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ‌برگزار شد، وی از برپایی نمایشگاه الکامپ به صورت محدود و تنها برای بازدید متخصصان به صورت هدایت شده با زمانبندی کنترل شده حمایت کرد و قول داد که در صورت استقبال و درخواست بخش خصوصی و استارتاپ‌ها برای برگزاری الکامپ به انجام رایزنی‌های لازم با ستاد کرونای تهران اقدام کند.

حسین زاده با بیان اینکه قرار است این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی به صورت محدود برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه همزمان به دو شکل مجازی و فیزیکی خواهد بود و بازدید حضوری آن تنها شامل متخصصانی می‌شود که کارت دعوت ارائه دهند.

مدیر عامل شرکت سهامی ‌نمایشگاهها با تاکید بر اینکه آمادگی داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی، نمایشگاه الکامپ را برگزار کنیم، گفت: در این جلسه تاکید کردم چنانچه مقوله دولت الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی در کشور فراگیر شود، قطعا از شیوع ویروس کرونا تا حد بسیار زیادی جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است که به نظر می‌رسد برگزاری نمایشگاه الکامپ 99 با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا، به ماه‌های پایانی سال موکول خواهد شد.
 
مرجع : ​​​​​​​‌شرکت سهامی‌نمایشگاه‌ها
کد مطلب : ۲۷۴۰۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين