۰

انتشار اطلاعاتی درباره آیفون ۱۵

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶
انتشار اطلاعاتی درباره آیفون ۱۵
انتشار اطلاعاتی درباره آیفون ۱۵

آی‌تی‌من- بر اساس گزارش مک‌رومرز، آیفون‌های پرو نسل جدید از فریم تیتانیومی‌استفاده خواهند کرد؛ درحالی‌که آیفون‌های فعلی از فولاد ضد زنگ بهره می‌گیرند.

گفته می‌شود گوشی‌های جدید اپل از رنگ‌های جدیدی برخوردارند اما ظاهرا رنگ آبی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس مشابه رنگی است که اپل برای مدل‌های پرو آیفون ۱۲ استفاده کرد، اما ظاهراً آبیِ آیفون‌های جدید تیره و تاریک‌تر است و به خاکستری می‌زند.

انتظار می‌رود آیفون‌های پرو نسل جدید افزون‌بر رنگ آبی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی/مشکی فضایی و خاکستری در دسترس قرار بگیرد. مدل خاکستری در مقایسه‌ با خاکستری فضایی کمی‌روشن‌تر است و مثل نقره‌ای به نظر می‌رسد.

پیش‌تر در شایعه‌های مختلف اعلام شده بود که اپل مدلی از آیفون‌های پرو نسل جدید را در رنگ قرمز بسیار تیره روانه‌ بازار می‌کند؛ اما احتمالاً آن شایعه‌ها حقیقت نداشته‌اند. این در حالی است که رنگ آبی در مدل‌های آزمایشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس رؤیت شده است.

عرضه‌ آیفون‌های پرو ۲۰۲۳ در رنگ آبی هنوز به تأیید اپل نرسیده است و شاید در نهایت شاهد عرضه‌ این گوشی‌ها با رنگی متفاوت باشیم. مک‌رومرز می‌گوید اسناد پرتعدادی مبنی‌بر استفاده از رنگ آبی در مدل‌های آزمایشی آیفون ۱۵ پرو مشاهده کرده است.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در مقایسه‌ با نسل فعلی حاشیه‌های باریک‌تری خواهند داشت و اسلایدر میوت آن‌ها با دکمه‌ای فشاری جایگزین می‌شود که کاربردهای مختلفی خواهد داشت. آیفون‌های جدید به‌جای درگاه لایتنینگ به USB-C مجهز خواهند بود و احتمالاً جایگاه دکمه‌های پاور و صدا کمی‌تغییر می‌کند.
 
کد مطلب : ۲۸۱۲۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما