۰

اعلام مشخصات گلکسی M34 سامسونگ

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱
اعلام مشخصات گلکسی M34 سامسونگ
اعلام مشخصات گلکسی M34 سامسونگ

آی‌تی‌من- مدل پایه گلکسی M34 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 17 هزار روپیه قیمت‌گذاری شده و نسخه مجهز به رم 8 گیگابایتی نیز با برچسب قیمتی 19 هزار روپیه قابل سفارش خواهد بود.

قیمت‌گذاری گلکسی M34 اگرچه در مقایسه با گلکسی A34 بسیار ارزان‌تر است؛ اما سامسونگ برای گوشی جدید سری M خود بهترین پشتیبانی نرم‌افزاری اندروید را ارائه خواهد داد.

این گوشی هوشمند 4 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید را دریافت کرده و از پچ‌‌های امنیتی برای مدت 5 سال بهره‌مند خواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که گوشی گوگل پیکسل 7a با قیمت‌گذاری 44 هزار روپیه تنها 3 به‌روزرسانی سیستم‌عامل را دریافت نموده و گوشی وان‌پلاس نورد CE 3 لایت با قیمت‌گذاری 20 هزار روپیه نیز از 2 آپدیت عمده اندروید و پچ‌های امنیتی برای مدت 3 سال بهره‌مند می‌شود.

گلکسی M34 نسبت به مدل سال گذشته یعنی گلکسی M33 از چند جهت ارتقاء پیدا کرده است. نخست اینکه برنامه زمانی به‌روزرسانی به‌طور معمول بر دستگاه‌های سری A و S تمرکز دارد.

بعلاوه سیستم دوربین نیز ارتقاء یافته و اکنون از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS استفاده شده است. همچنین رزولوشن دوربین فوق‌عریض از 5 به 8 مگاپیکسل و رزولوشن دوربین سلفی نیز از 8 به 13 مگاپیکسل افزایش یافته است.

بسته به نظر شخصی شما در رابطه با نمایشگرهای LCD و اولد، گلکسی M34 در این حوزه می‌تواند شاهد نوعی پیشرفت یا عقبگرد باشد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 120 هرتزی سوپر آمولد با اندازه 6.5 اینچ، رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 است. در مقابل گلکسی M33 از یک پنل 6.6 اینچی LCD با نسبت ابعاد 19.5:9 بهره می‌گیرد. بنابراین نمایشگر گلکسی M34 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از نسبت ابعاد کمی کشیده‌تر برخوردار است.

این‌بار نیز سامسونگ به منظور محافظت از نمایشگر در برابر خط و خش از پوشش کورنینگ گوریلا گلس 5 استفاده کرده است. بعلاوه اکنون ویژگی نمایشگر همیشه روشن نیز قابل دسترس است. با این‌حال برخی ویژگی‌ها نسبت به گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

گلکسی M34 کماکان از تراشه اگزینوس 1280 استفاده می‌کند. پیش از این انتظار می‌رفت که این گوشی حداقل با تراشه اگزینوس 1330 روانه بازار شود. ظرفیت رم و حافظه داخلی نیز مشابه با نسل قبل بوده و به لطف وجود مشخصه‌های رم مجازی و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، ارتقاء هر 2 گزینه امکان‌پذیر خواهد بود.
 
کد مطلب : ۲۸۱۳۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما