۰

برگزیدگان نهمین جشنواره وزارت ارتباطات معرفی شدند

تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
برگزیدگان نهمین جشنواره وزارت ارتباطات معرفی شدند
برگزیدگان نهمین جشنواره وزارت ارتباطات معرفی شدند

آی‌تی‌من- آیین معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و میثم لطیفی،رییس سازمان اداری و استخدامی‌برگزار شد.

در پایان این مراسم برگزیدگان نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوریاطلاعات به شرح زیر اعلام و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد:
در بخش «کارگروه دولت هوشمند» و زیر محور «مرکز ملی تبادل اطلاعات»، وزارت کشور، رتبه اول؛ سازمان ثبت‌احوال، رتبه دوم، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و داوران شرکت ملی پست جمهوری اسلامی‌را شایسته تقدیر دانستند.

در زیر محور «مشارکت الکترونیک» هیچ سازمان و ارگانی شایسته رتبه اول شناخته نشد. این بخش رتبه سوم هم نداشت تا به‌ این‌ ترتیب در اینبخش سازمان بیمه سلامت به‌تنهایی در رتبه دوم قرار بگیرد. در اینبخش سازمان تأمین اجتماعی هم شایسته تقدیر شناخته شد.

در زیر محور «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» هم سازمان تأمیناجتماعی در رتبه اول قرار گرفت. این بخش رتبه دوم نداشت اما سازمان امور مالیاتی و وزارت آموزش‌وپرورش به‌طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش «کارگروه پست هوشمند» و در زیر محور «هوشمندسازیفرایندها و خدمات پستی» شرکت معماران به طرح postex در رتبه اول؛ توسعه تجارت هوشمند ماد در رتبه دوم و شرکت ایده بنیان شریف در رتبه سوم قرار گرفتند.

در این بخش دو شرکت گنجه نگهداران جوان هوشمند و فاخر کالا نوینگستر پویا (جابار) هم به‌طور مشترک شایسته تقدیر شناخته شدند.

در این بخش و در زیر محور «خدمات توزیع و پیک‌های هوشمند شهری» هیچ شرکتی نتوانستند رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند اما دو شرکت کالا رسانان پیشتاز نگین نقش‌جهان و فناوران سپهر ارتباط سها هر دو به‌طور مشترک شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش کارگروه صنعت فضایی و زیر محور «سازندگان سامانه‌ها و زیرسامانه‌های فضایی» تنها یک برگزیده داشت. گروه نوآور امید فضا، در این زیر محور برای رتبه دوم برگزیده شد.    

زیر محور «ارایه‌دهندگان خدمات فضاپایه» هم برگزیده رتبه اول نداشت.اما شرکت توسعه علوم رهپویان در رتبه دوم قرار گرفت و سه شرکت پیشتازان صنعت فراز ارتباط، تیزنگر پایش و عصر ارتباط بین‌المللپارس کار (ایکاست) به‌طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

بخش «برگزیدگان کارگروه شبکه ملی اطلاعات» و زیر محور «زیرساختاطلاعاتی مراکز داده» هم‌رتبه نخست نداشت اما شرکت‌های انتقال داده‌های آسیاتک – مرکز داده میرعماد و افرانت در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در این زیر محور نیز دو شرکت داده‌پردازی فن آوا و عصر پردازش اطلاعات امین به‌طور مشترک شایسته تقدیر شناخته شدند.

در زیر محور «زیرساخت اطلاعاتی سکوهای ارایه‌دهنده خدمات ابریفراگیر داخلی» تنها یک برگزیده داشت و شرکت راهکار آینده زمین(ابر زس) به‌تنهایی در رتبه سوم قرار گرفت.

در زیر محور «زیرساخت ارتباطی» هم جایگاه‌های اول تا سوم خالی ماند و تنها دو شرکت انتقال داده‌های آسیا تک و شرکت داده گستر عصر نوین(های وب) به‌طور مشترک شایسته تقدیر شناخته شدند.

در زیر محور «شبکه و پیام‌رسان‌های اجتماعی فراگیر داخلی»، فناوریاطلاعات راهبر سداد فارس (بله) در رتبه اول و اندیشه یاوران تمدن امروز (ایتا) در رتبه دوم قرار گرفتند. دو شرکت گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان (آی گپ) و تحقق رویای بی‌نهایت کسب‌وکار پرنیان(روبیکا) نیز به‌طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در این زیر محور شرکت‌های توسعه و تدبیر جوامع سلام (با سلام)، ارتباطات کسب‌وکار سهند (کسبینو) و فناوری اطلاعات توسعه سامان (ویراستی) به‌طور مشترک شایسته تقدیر شناخته شدند.

زیر محور «تحقیق و توسعه محصولات زیرساخت شبکه ملی اطلاعات» رتبه دوم نداشت اما دو شرکت پرتو تماس نوین (پرمان) و کاوش پردازان هوشمند فرابین به‌طور مشترک در رتبه نخست قرار گرفتند و صنایعارتباطی پایا در رتبه سوم.

سه شرکت صنایع ارتباطی آوا، فن‌آوری ارتباطات امین (فانا) و سامانه‌های نوری ارتباطات سینا نیز به‌طور مشترک شایسته تقدیرشناخته شدند.

همزمان با معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوریاطلاعات، دهمین دوره این جشنواره نیز رسما شروع به کار کرد.

در جشنواره پیش رو، در نظر است با رفع نواقص دوره قبل و با تکیه بر نظرات صاحب نظران، فعالان، تشکل‌های خصوصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویکردش فرایند مدار شود و با دقت و رعایتاستانداردهای تخصصی و کمترین خطا برگزار شود.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره نهم با اشاره به شروع به کار جشنواره ملیارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این جشنواره باید محلی برای نمایشسالانه دستاوردهای کشور در این حوزه به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید دبیرخانه این جشنواره به صورت دایمی فضای حاکم بر این زیست بوم را ارزیابی کند، افزود: این جشنواره باید محلی برای تبلیغ و ترویج دستاوردهای این حوزه باشد و تلاش‌هایفعالان این حوزه را به نمایش بگذارد.

جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف انتخاب برترین‌هایخدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور نشاط علمی‌در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل بینمتخصصان کشور، شناسایی و اقدام به جذب و پرورش نخبگان و استعدادها در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از صنایعداخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و قدردانی از تلاشگران و فعالان عرصه فاوا و صنایع مرتبط ایجاد شده است.

دبیرخانه دایمی جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره دهم، از هم اکنون منتظر حضور پر رنگ تمامی‌فعالان، شرکت‌ها و اپراتورها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و ... است و از آنان برای شرکت در اینرویداد مهم دعوت به عمل می‌آورد.

دبیرخانه دائمی ‌جشنواره به زودی شعار، محورها و فراخوان رسمی‌دهمین دوره از جشنواره را اعلام خواهد کرد.
 
کد مطلب : ۲۸۱۳۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين