۰

عرضه اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
عرضه اپلیکیشن ChatGPTبرای اندروید
عرضه اپلیکیشن ChatGPTبرای اندروید

آی‌تی‌من- پس از گذشت دو ماه از عرضه نسخه آی او اس اپلیکیشن ChatGPT، گزارش‌ها نشان می‌دهد به‌زودی کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند از ربات چت جی‌پی‌تی بهره‌مند شوند. بدون شک، زمانی‌که نسخه اندرویدی این ربات هوش مصنوعی منتشر شود کاربران زیادی برای بهره‌وری از آن اقدام به نصب آن می‌کنند. برای مثال، تنها پس از گذشت یک هفته از انتشار نسخه آی او اس، کاربران آیفون‌ حدود نیم میلیون بار این اپلیکیشن را دانلود کردند که با واکنش‌های خبری فراوانی روبه‌رو شد.

به‌نظر می‌رسد برنامه اندرویدی ChatGPT از نظر ظاهری و عملکرد تقریبا شبیه به نسخه iOS خواهد بود؛ بدین‌ترتیب می‌توان گفت از بیشتر ویژگی‌های نسخه تحت وب برخوردار می‌شود. همچنین، قابلیت همگام‌سازی اکانت‌ها برای هر دو سیستم‌عامل وجود دارد و کاربران دیگر نگران ذخیره‌سازی برخی اطلاعات شخصی در حساب‌ها نخواهند بود.

کمپانی اوپن ای آی با انتشار توییتی بدون ذکر زمان دقیقی اعلام کرد اپلیکیشن اندرویدی ChatGPT عرضه می‌شود.درحال‌حاضر، پیش‌نمایش این برنامه در سرویس گوگل پلی دردسترس قرار گرفته است که کاربران می‌توانند برای فهمیدن زمان عرضه دقیق و نصب آن اعلان صفحه‌ را روشن کنند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۳۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما