۰

شاتل موبایل در گروه شرکت‌های دانش بنیان نوآور قرار گرفت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۹
شاتل موبایل در گروه شرکت‌های دانش بنیان نوآور قرار گرفت
شاتل موبایل در گروه شرکت‌های دانش بنیان نوآور قرار گرفت

آی‌تی‌من- طبق جدیدترین ارزیابی انجام شده توسط معاونت فن‌آوری ریاست جمهوری، نوع مجوز دانش بنیان این شرکت به عنوان تنها اپراتور ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در کشور، به شرکت دانش بنیان نوآور ارتقاء پیدا کرد.

محصول سامانه هوشمند مدیریت سیم‌کارت شاتل موبایل اولین بار در سال ۱۴۰۰ توسط معاونت فن‌آوری ریاست جمهوری برای دریافت مجوز دانش بنیان مورد ارزیابی قرار گرفت و به عنوان شرکت تولیدی دانش بنیان نوع ۳ (مستعد دانش بنیان) شناخته شد. پس از آن شاتل موبایل با گسترش و ارتقاء این نوآوری و تشکیل کارگروهی متشکل از پرسنل متخصص فنی، برای ارزیابی مجدد مجوز دانش بنیان این شرکت اقدام نمود و در نهایت موفق شد که در ارزیابی جدید سال ۱۴۰۲ با ارتقاء مجوز خود، گواهینامه شرکت دانش بنیان نوآور را دریافت نماید.

گفتنی است که در این ارزیابی، امتیاز شرکت‌ها طی فرایندی طولانی پس از بررسی وضعیت شرکت نسبت به سال گذشته بر اساس مولفه‌های مختلف شامل روند رشد، دستاوردها، فعالیت‌های فنی و تحقیق و توسعه، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی، بهبود و توسعه خدمات سنجیده می‌شود.

شاتل‌ موبایل تنها اپراتور موبایل دانش بنیان کشور است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و در قالب فناوری نوآورانه و انحصاری "سیم کارت هوشمند"، با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌ صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند. «مدیریت دستی شبکه میزبان» یکی دیگر از خدمات متمایزی است که توسط شاتل‌ موبایل ارائه شده و به تمامی مشترکین خود این امکان را می‌دهد تا با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱* و یا از طریق سیستم مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن "شاتل‌‏‌ موبایل من"، بتوانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌ صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و به شبکه اپراتور میزبان مورد نظر خود متصل شوند.

از سایر خدمات متمایزی که شاتل ‌موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده، می‌توان به قابلیت انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت به دوره بعد، امکان استفاده از سرویس فیلم و سریال نماوا بدون نیاز به تهیه اشتراک، تخفیف‌های ویژه برای سرویس‌های خدمات و سرگرمی و ارائه متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش این اپراتور در سراسر کشور،  به وب‌سایتwww.shatelmobile.ir  مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
مرجع : روابط عمومی شاتل موبایل
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۶۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين