۰
برای خاورمیانه و شمال آفریقا

سامسونگ نسخه ویژهWatch6 Classic عرضه کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
سامسونگ نسخه ویژهWatch6 Classic عرضه کرد
سامسونگ نسخه ویژهWatch6 Classic عرضه کرد

آی‌تی‌من- این نسخه ویژه به‌نوعی ادای احترامی نمادین به میراث این ناحیه جغرافیایی در زمینه مشارکت‌های علمی و نوآوری در حوزه زمان، نجوم و ریاضیات است. هدف از عرضه نسخه ویژه این محصول، ایجاد پلی بین گذشته و آینده، ارج نهادن به جایگاه پیشگامان تاریخی و الهام بخشیدن به مبتکران امروزی بوده و به تاثیر قابل توجه منطقه بر علم و نوآوری جهانی تاکید دارد.  

این نسخه ویژه که با الهام از ستاره‌شناسان منطقه طراحی شده، دارای یک قاب چرخشی Black Astro با ابعاد 47 میلی‌متر است و در بازارهای منتخب MENA در دسترس خواهد بود. این ساعت با یک بند پارچه‌ای اضافی و محصولات جانبی مجموعه‌ Astro Edition در فروشگاه‌های اختصاصی سامسونگ ارایه می‌شود.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ، تجسمی از روح یک اسطرلاب اصیل با طراحی امروزی و ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فرد است. همچنین قطب‌نمای روی صفحه اشاره‌ای به نوع کارکرد ایندستگاه باستانی دارد.  

علاوه بر این، قابلیت تعیین فازهای شمسی و قمری به کاربران امکان می‌دهد حرکات خورشید و ماه را از روی مچ دست خود دنبال کنند.

با توجه به توانایی‌های این ساعت برای نمایش زمان، جهت و دوره‌های تغییر و تحول خورشید و ماه، صفحه ساعت به نوعیطراحی شده است که ترکیبی از دقت سنتی و زیبایی‌شناسیمدرن باشد.  

طراحی قاب نیز با الهام از ستارگان و ادغام آن با فناوریپیشرفته سامسونگ، حس و حال یک اسطرلاب باستانی را به مخاطب منتقل می‌کند.

عمر صاحب (Omar Saheb)، مدیر بازاریابی منطقه MENAسامسونگ، در مورد این نسخه ویژه می‌گوید: «هدف از ارایه این نسخه ویژه از گلکسی Watch6 Classic بزرگداشت و ادایاحترام به نوآوران خاورمیانه و دستاوردهای تاریخی آنها در ریاضیات، علوم و نوآوری است. همان کسانی که با خلاقیتخود، مسیر را برای پیشگامان آینده منطقه هموار کرده‌اند.سامسونگ قویا به پتانسیل و جایگاه برجسته منطقه به عنوان یک مرکز جهانی نوآوری اعتقاد دارد. این رونمایی هیجان‌انگیزنقطه عطف دیگری در پیشرفت فناوری‌های ما و تاکیدی بر امکانات بی‌شمار منطقه MENA در راستای نوآوری‌های آتیاست.»     
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۶۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما